Gå till innehåll

denario livin' on the flypside


denario

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kul att följa den här db från att du reggar 2/5 till att du några veckor senare lirar 5/10-50/100 och shippar in månadsplus på 144k. WP!

 

 

jo ty :) men den snabba rushen och min paus nu har gjort mig nervös för att börja spela igen av någon anledning . mest för att jag har tillräckligt med pengar för resorna jag ska göra nästa år antar jag. o har inte råd att börja backa.. men det har jag inte tänkt o göra :D varken backa eller sluta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

november:

21.724 händer

BB/100: 8.23

timlön: 2040kr

vunnit mest på: 50/100

förlorat på: 100/200

mest händer på:25/50 (drygt 16k)

w$sd 52,33

timmar 71.45

mest vunna på en dag 54k

mest förlorade på en dag 54k

största vinstpott 48k

största förlustpott 42k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

DÅ var vi här.. en månad sen jag senast skrev. Jag tror jag behöver komma tillbaks till detta för motivationens skull...

 

En tillbakablick från december då:

 

Började månaden rakt utför.. 100k back väldigt fort, efter den pausen jag hade i slutet av november tillsammans med min ringa orutin och tidigare medrigg gjorde att jag spelade lite dåligt och hade grym motrigg på samma gång. Tror jag åkte på aa mot k,k pre o k,k mot j,j pre o k,k mot q,q pre som alla fick se sig undersettade eller vad man säger för fulla inköp.

 

Detta var förödande för min dåliga BR. Då jag bara hade 12 inköp kvar på 25/50 så valde jag att gå ner i nivå. 5/10-15-30 spelar jag nu där det är mest värde.. mestadels 5/10 då ;( sen dess har jag haft en lite kall period så är fortfarande 90k back för månaden. Har även ändrat en del i mitt spel som jag tror ska göra susen ... just nu känns det som jag krossar besluten ;)

 

Men nu ska jag i alla fall till österrike, St Anton den 1-10 januari så det blir inget spel då heller. Bra afterski har jag hört.. efter den veckan lär jag va död i huvudet.. undrar om pokern sitter kvar? vi får väl se.

 

Men men jag får ursäkta att jag bara slutade skriva, lite dålig stil ändå.

 

GL vid borden alla!! om ni inte möter mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Info året (sen 17 aug):

 

133.106 händer

343 timmar

BB/100= 5.80

Timlön: 540kr

Mest vunna hand=A,A

A,K är jag back 40k på.. kanske borde ändra mitt spel <<<

Största förlust hand= A,K

4 st straight flush, ingen royal

300k under ev på svs, vet ju inte om det är bra eller dåligt men.

Tagit mest pengar ifrån:nabbes666 (160k)

Förlorat mest pengar till:bareev (129k)

Största differensen till min fördel:nabbes666 (58k)

Största differenset till min nackdel: <*(((>-< (44k)

Spelat mest mot: lurifix_, popoffer, JLRB, bareev

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

×
×
  • Skapa nytt...