Gå till innehåll

Sit & Go Madness


Trivselfascist

Recommended Posts

Hallelå!

 

Det är ju Sit & Go Madness från och med kl 16.00 och 48h framåt. Jag hade tänkt att nitta sönder faktiskt. Jag skumläste igenom vad som stod på ftp.com och har inte spelat så länge på ftp och har inte varit med om sngmadness innan.

 

Undrar lite hur pass mycket "måste" man spela för att vinna på de olika nivåerna? Jag själv spelar superturbo 7dollars och 6 eller 9 tablar.

Förslag hur jag ska lägga upp det och vad som krävs med att vinna så mycket som möjligt, som sagt så skumläste jag mest igenom vad som stod och fattade fan inte allt..

 

nån vänlig själ som vill ge mig direktiv och tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Max du kan spela på FT är väl 16 bord. Du måste dock ha begärt att kunna spela det via support. Standard instälningen är väl annars att du bara kan spela 8 bord.

 

Du hinner spela runt 65 turbo SnG under ett två timmars pass. Spelar du 2 dollars med runt nollresultat hamnar du då på strax över 100 poäng. Det ger någon till några dollar. För att vinna (säg 120 poäng) krävs det att du går hyfsat plus.

 

Är man van att spela 8 bord är det fan inte lätt att vara vinnande på 16.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...