jw1700 Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 Klippet är från 2005 så det är möjligt att den här har snurrat tidigare på PF. Men det finns en del trix som jag stör mig något fruktansvärt på. Hur fan gör karln? Varning för dålig engelska, men kan man ta det så är det väl värt att titta på: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 han e ju gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 vissa grejer var faktiskt riktigt kassa.. antar att det går med allt snackande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moneypro_ Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2009 vissa grejer var faktiskt riktigt kassa.. antar att det går med allt snackande vad var kasst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 exakt varenda gång han lägger armbågarna/underarmarna på bordet så fifflar han alltid med den bakre av dom två.. riktigt dåligt mao! edit. ett exempel för att vara snäll, som nästan fick mig att stänga ner, spola till 09:25.. följ 09:29-9:34, vad gör han med hans högra hand? edit 2 tricket hade vart så nice om han gjort det bättre, nu spydde jag nästan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 I like! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2009 Han e svensk för övrigt, och kommer från GBG, vann VM i kortmagi nångång på 90- talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts