Displeased Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Som rubriken lyder. Kommer inte in i cashier eller något annat för den delen heller... Vad är det som händer? När jag stänger ner Stars för att starta om det kommer det upp en skylt som kan vara relaterad till problemet... Runtime error! C:\program files\pokerstars\pokerstars.exe R6025 -pure virtual function call Vad göra? Om jag installerar om skiten så försvinner väl alla mina layouts, inställningar osv va? Citera
Tele Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Blev samma för mig. Hände helt plötsligt bara, fattar inte varför. Citera
JonixX Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Händer precis samma sak för mig, skulle precis gå in och skriva ett mail till supporten då jag såg detta, antar att felet då ligger hos dom och inte hos mig? Citera
Displeased Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Nu funkar det här igen iaf. Hoppas att det håller i sig. Citera
JonixX Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Här också igen Lycka till med liret så får vi hoppas att de inte strular igen Citera
PokerStars_Martin Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Hej, Det var ett tillfälligt fel med kassa-knappen, som påpekats så är det fixat nu. Hälsningar, Martin PokerStars Support Team Citera
Recommended Posts