Gå till innehåll

Alternativ till Neteller för att slippa avgift för uttag!


Recommended Posts

Går inte att föra tillbaka direkt till VISA-kortet från empirepoker, så jag förde över till NetEller, men där har man ju problemet med avgift för att ta ut. Då förde jag över pengarna avgiftsfritt till mitt konto på pacific poker och fick då en insättningsbonus på $50 :lol: . Istället för avgifter för cashout fick $50 istället, tack pacific poker.

 

Bra tips för er som använder NetEller och även har ett VISA kopplat till pacific.

 

 

//

Anders

 

* Fixar lite med rubriken - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra tips för er som använder NetEller och även har ett VISA kopplat till pacific.

 

Kan pacific föra över hur mycket som helst till VISA? I så fall kan man ju använda det som utbetalningsplats hur mycket som helst (ja, man kanske inte ska göra det för ofta iofs).

 

//Hickmott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra tips för er som använder NetEller och även har ett VISA kopplat till pacific.

 

Kan pacific föra över hur mycket som helst till VISA? I så fall kan man ju använda det som utbetalningsplats hur mycket som helst (ja, man kanske inte ska göra det för ofta iofs).

 

//Hickmott

 

Har för mig att jag sett en begränsning på $5000 per gång, vet inte om det är under en viss tid också. $5000 borde nog räcka för de flesta av oss iallafall :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att jag sett en begränsning på $5000 per gång, vet inte om det är under en viss tid också. $5000 borde nog räcka för de flesta av oss iallafall :D

 

Jo, det borde ju räcka ett bra tag :)

 

Dock lär de ju inte gilla att man bara har siten som money transfer, så man kanske får ha dem liggande där ett tag alternativt spela lite svintight, så att de får lite action iaf.

 

//Hickmott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Det var visst inte så smidigt som jag hade tänkt mig tyvärr.

Skulle föra över pengar till mitt VISA-kort från pacific, men de hamnade hos NetEller. Min första tanke var att jag valt fel method of cash out och därför förde jag tillbaka pengarna och såg till att verkligen välja VISA som cash out metod. Resultatet blev att pengarna ändå hamnade på NetEller-kontot.

 

Fick följande svar från pacific:

the cashout policy is that we have to first send money back to

any outstanding balances at Neteller or Credit card. At present you have a balance of $237 with Neteller and none on your CC so, until the

Neteller is paid off we have to direct cashouts there. Then, when the

balance is covered, we can direct the money to your credit card. You can continue to request CC and we will direct it there as soon as we can.

 

Vilket betyder att jag måste föra tillbaka en lika stor summa som jag fört över, innan jag kan betala ut till VISA-kortet.

Följande idé slog mig och tänkte höra med er om det kanske kan funka.

Nu har jag ju täckt mina insättning från VISA-kortet så den balansen är $0, men om jag för över säg $50 från VISA-kortet till pacific kan jag föra över pengarna till VISA igen då? De borde ju inte splitta överföringen i två tycker man ju.

 

 

//Neko

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...