Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Hej! Tänkte starta en dagbok här på forumet, mest för att skriva av mig all min tiltvrede:-). Förbanna min otur och allt det vanliga. Spelar NL600 för tillfället men siktar högre, men med min rulle kan jag dyka ner till micro när som helst så vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laafi Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 skulle vara trevligt med lite bakgrund. Hur länge du lirat bla?`GL iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 GL! var spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Fi är fisken som alla vid bordet väntar på ska losa sina pengar. Jag bara skriker när han pushar och ropar in sambon i rummet, "kolla dåren pushar när jag har AA, jag är 95% favorit, YES". Klickar syn och sen kommer bedrövelsen. PokerStars Game Hold'em No Limit ($3/$6 USD) - 2009/08/19 Table 'Nolli' 6-max Seat #6 is the button Seat 1: hero ($747 in chips) Seat 2: coldmaggots ($865.05 in chips) Seat 3: innerpsy ($677.50 in chips) Seat 4: YAOMINGMING ($648 in chips) Seat 5: Jenn415 ($693 in chips) Seat 6: ZhugeL1ang ($600 in chips) hero: posts small blind $3 coldmaggots: posts big blind $6 *** HOLE CARDS *** Dealt to hero innerpsy: folds YAOMINGMING: folds Jenn415: raises $12 to $18 ZhugeL1ang: folds hero: raises $48 to $66 coldmaggots: raises $799.05 to $865.05 and is all-in Jenn415: folds hero: calls $681 and is all-in Uncalled bet ($118.05) returned to coldmaggots *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** hero: shows (two pair, Aces and Kings) coldmaggots: shows (three of a kind, Kings) coldmaggots collected $1509 from pot *** SUMMARY *** Total pot $1512 | Rake $3 Board Seat 1: hero (small blind) showed and lost with two pair, Aces and Kings Seat 2: coldmaggots (big blind) showed and won ($1509) with three of a kind, Kings Seat 3: innerpsy folded before Flop (didn't bet) Seat 4: YAOMINGMING folded before Flop (didn't bet) Seat 5: Jenn415 folded before Flop Seat 6: ZhugeL1ang (button) folded before Flop (didn't bet) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 skulle vara trevligt med lite bakgrund. Hur länge du lirat bla?`GL iaf Väldigt länge i internetår kan jag säga iaf . En veteran i pokervärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Väldigt länge i internetår kan jag säga iaf . En veteran i pokervärlden. Vilken veteran ropar på flickvännen när någon pushar när man har AA? GL iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Vilken veteran ropar på flickvännen när någon pushar när man har AA? GL iaf Jag för jag har fan inte vunnit en sådan där pott på år och dar, och inte blev det nu heller... Kan säga att det mesta jag vunnit på en vecka är en miljon. Det mesta jag förlorat detsamma. Så det var summan för tillfället som gjorde mig så glad och sedan så bitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Nice, gl =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Tar mig en whiskey och fyller på SvS kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Tar mig en whiskey och fyller på SvS kontot. Detta verkar bli en skön dagbok! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peekka Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Tar mig en whiskey och fyller på SvS kontot. Gl! Vilken nivå på svs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 är det här xlars? gl iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Haha t.o.m. fisken skrek Neeeej när jag lämna bordet . Fyllde på med 10k och skojspelade lite blev plus en 2,5k. Låg på nivån 2,5/5-10/20 med tanke på min rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Resultat tidigare? Någon rolig bakgrundsinfo? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 är det här xlars? gl iaf. Me are Xorro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Black Ribbon en 10-årig whiskey jag testade idag, en billigare sort. Tyckte den var ok men smakade lite väl mkt sprit men var ändå värd pengarna. Vågar knappt köpa dyrare sorter efter att ha vaknat upp ett flertal gånger och sett att den svindyra whiskeyen varit tom, å inget minne av vad som hänt. Köper ju de dyrare varianterna för att kunna smutta på ett glas då och då, så de ska ju räcka länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Funderar på att testa lite japansk whiskey, den japanska eken ska ju vara lite speciell. Tänkte då köpa "klöver två" mest tack vare det fina namnet, kostar strax under 600kr på systemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Funderar på att testa lite japansk whiskey, den japanska eken ska ju vara lite speciell. Tänkte då köpa "klöver två" mest tack vare det fina namnet, kostar strax under 600kr på systemet. Sounds like a good choice! Glgl Sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 [] Den här dagboken kommer leva längre än 1 månad [x] OP spelar nl10 i vanliga fall men drömmer om ett liv som hsproffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Helvetes fan. Försökt ringa en i usa hela kvällen och det har bara varit upptaget, femtielfte gången jag ringde kom jag på att jag missat två nollor. Men då hade han slutat för dagen. Blää. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 [] Den här dagboken kommer leva längre än 1 månad[x] OP spelar nl10 i vanliga fall men drömmer om ett liv som hsproffs HU4ROLLZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
[ALC] Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Funderar på att testa lite japansk whiskey, den japanska eken ska ju vara lite speciell. Tänkte då köpa "klöver två" mest tack vare det fina namnet, kostar strax under 600kr på systemet. Jag vill rekomendera Karuizawa -17 Years, enligt mig den bästa japanen i Systemets sortiment.... & GL med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Drömmen om ett liv som highstakes proffs har ju redan gått i uppfyllelse, även om det gått segt det sista så har jag spelat in en hel del under åren. Så det låter som om du talar om dig själv, men va inte bitter alla har inte talang för det här. GL ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 ;1312921']Jag vill rekomendera Karuizawa -17 Years' date=' enligt mig den bästa japanen i Systemets sortiment....[img']http://www.juuls.dk/data/448125/Karuizawa_17_200.jpg[/img] & GL med spelet. Ska absolut testa. Tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 [] Den här dagboken kommer leva längre än 1 månad[x] OP spelar nl10 i vanliga fall men drömmer om ett liv som hsproffs . är det här xlars? gl iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts