Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hängt här och skrivit under hundra olika nicks.

Nu e det dags att seriöst ta tag i sig själv. Lite inspirerad av de andra tjockisarna.

Tidigare var man rätt vältränad. Typ jobba i dörren och curla med 36 Kilos hantlarna. Nu är man en fet soffpotatis med allt mindre ork. Helvete att va ur form är ju ett rent piss. Svettas ju bara man satt på sig tshirten.

Väger nu ca 110 kg ur form. Hängmage och manboobs.

Från och med i morgon börjar vi ta tag i livet igen! Brukade hänga på bodybuilding forum innan. Men nu skäms man för att skriva där så detta e ju ett passande forum att börja i tillsammans med en pokerdagbok.

På resan får ni följa vad jag äter, hur jag tränar, hur mycket jag går ner i vikt / ökar i vikt mått etc.

Kommer gå mycket promenader, cykla på gymmet samt köra stenhårt på gymmet. Helt ren från aas. Men kommer svulla kreatin som en tjur!

Nog om fetman. Nu till pokern:

Sticker till USA om 2 veckor och då ryker rullen. Så jag satte in 100 dollar på stars där jag skall lira 15-25 Dons per set. Börjar med 5 nivån. Uppe i typ 120 nu. Wish me luck!

Postad

Japps, startvikten var 110 kg.

Förebilder tagna nu på morgonen. Resultat visas 2010-05-30.

Mål:

1/9-2009: 105Kg

1/10: 100 Kg

1/11: 98 Kg

1/12: 95 Kg

1/1 : 92 kg

Detta forutsatt att jag inte tränade. Då nu detta sker och jag varit väldigt muskulös kommer jag gå mer på cm.

Poker rulle: $145 ,lets go!

Postad

Har ju sagt att jag skall vila idag men börja sköta kosten. Idag är en laddningsdag. Det är egentligen en ursäkt för att jag e lat tror jag. Skall man ta tag i sig skall man göra det direkt!

Aja. Men i morgon har jag ingen ursäkt. Då SKALL jag träna. Om det blir gym + kardio eller bara kardio vet jag inte. I början kommer jag ta det lite som jag känner. Sedan skall det bli minst 4 dagar i veckan gym.

Nu ett nytt set

Postad

Det börjar ta sig med vikten. Nere på typ 107 nu. Så första målet är i hamn snart trots att jag skall supa i helgen. Inget gym än.. Men 1 timmes promenader har det blivit de senaste 2 dagarna.

Pokern är inte lika stabil. I tisdags dippade jag till 25 dollar... Sedan plussade jag en hundring igår och drygt det idag. Så nu har jag $260. Får snart ut en 50 dollars bonus från stars också. Skall sätta in lönen den 25e för att få resten av 300 reload bonusen.

hoppas ha $300 i morgon kväll!

Postad

Pokern rullar på bra. Fick ett dåligt set vid starten. Backade ca 60. Men i nästa plussade jag dryga 70 och fick ut bonusen på $50. Rullen ligger nu på 330.

Har spelat mestadels DON 5-10 dollars. Men också en del NL $2,$5$10,$25 samt också vanliga sngs upp till 6.5 dollars.

Funderar på att testa lite 45 / 90 manna som man hört en del om, men aldrig testat.

Postad

Blev inge spel i helgen förrän i söndags. Då backade man 100. Men har tagit in det mesta nu. runt 360 i rulle.. Jobbar vidare och hoppas spräcka 400 idag. Inatt då lönen kommer fixar vi in sista 250 dollar bonusen som jag skall spela mot...

Vikt res kommer på fre