Kavelljarrar Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Har tidigare spelat på microgamings nordic bet och pacific. Är ute efter tips på ett nytt pokerrum. Har följande krav: Eu-baserat (skattefritt) Minst 30% rakeback, helst mer Bra trafik Dåligt motstånd Bra första insättningsbonus Stabil och säker mjukvara Finns det några sajter som uppfyller mina krav? Tack på förhand Citera
STO Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Har tidigare spelat på microgamings nordic bet och pacific.Är ute efter tips på ett nytt pokerrum. Har följande krav: Eu-baserat (skattefritt) Minst 30% rakeback, helst mer Bra trafik Dåligt motstånd Bra första insättningsbonus Stabil och säker mjukvara Finns det några sajter som uppfyller mina krav? Tack på förhand Troligen inte tyvärr! Citera
Zeit Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 På Ongame kan man få löpande bonusar med rätt kontakter som väl motsvarar 40-50% rakeback. Mjukvaran är helt åt helvete för tillfället, men annars uppfylls dina krav. Citera
mattiaz Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Dåligt motstånd Allting är ju relativt.. kolla med en affe... Citera
Opteron Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Finns det något nätverk med ok trafik där inte HUD funkar? Citera
Iggan Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Finns det något nätverk med ok trafik där inte HUD funkar? Cake? Citera
E.H. Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Cake? Provade på Cake. Jag spelar 2 dollar Don men jag ger upp nu. Borden har 3-5 ryssar som aldrig spelar mot varandra förrutom när dom chipdumpar. Man får byta nick lite när man vill och inte han någon tracker. Så lycka till med att sätta dit fuskarna. Har provar micro no limit Texas 0,02/,0,04 och borden är tightare än 0,5/1 på vanliga siter. Så jag tar ut pengarna och ger upp Cake. Citera
Kavelljarrar Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Tack för svaren Powerpoker och andra på Cake-nätverket verkar intressant. Nån som har koll på hur bra t.ex. Pokerheaven på boss-nätverket är? Dom har iaf 30% rakeback. Hur är motståndet där? Citera
bossbaver Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Nån som har koll på hur bra t.ex. Pokerheaven på boss-nätverket är? Dom har iaf 30% rakeback. Hur är motståndet där? Dåligt på låga nivåer och bra på höga nivåer. Lycka till! Edit. Ledsen att säga det men det finns ingen site som du kommer uppleva att alla du möter är retards som lånat vaktens dator och donerar kompisens pengar för att jävlas... Så välj en site du trivs med, rörande dina övriga krav och kör hårt. Citera
Kavelljarrar Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Dåligt på låga nivåer och bra på höga nivåer. Lycka till! Edit. Ledsen att säga det men det finns ingen site som du kommer uppleva att alla du möter är retards som lånat vaktens dator och donerar kompisens pengar för att jävlas... Så välj en site du trivs med, rörande dina övriga krav och kör hårt. Tror det lutar åt Pokerheaven just nu (som medlem på pokerstrategy.com), det mesta känns bättre än 888. Jag är så förbannat trött på mupparna på pacific. Har aldrig haft så mkt bad beats nån annanstanns, fiskarna träffar så ofta sina 3-outers. Nåt känns fel med pacific bara Citera
Recommended Posts