Werev Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Hej, Ok, så ja är ett nytt anskikte här på pokerforum, men har följt med forumet i åratal. Men nu har jag bestämt mig att gjöra en egen dagbok dels för att hålla upp motivationen å dels för att höja profiten. Kort om mig; En 20åring från finland, har spelat poker några år men har haft ett 1års paus nu då ja gjorde lumpen. Har vunnit en hel del men ändå lyckats supa bort allt på någå sett, så rullen börjar från scratch Kommer att starta med så liten rulle som $190 vilket betyder 17buyin till DoN $11:na. Men som tur e så spelar jag mot en bonus som ger $5/40pp på ongame, så rullen borde stiga ganska snabbt. Körde ett test häromdaan me att köra 40don på ongame kom itm 29/40 vilket var över förväntingarna . Men målsättningen att plussa på första 400 dons som krävs för min $250 bonus. Rulle: $190 DoN: 0/400 Win/Lose: 0/0 Profit: $0 Bonus: 0/250 Shuffle up and deal! Citera
Werev Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Ok, så spelade första sessionen inatt. Det gick lite segt i början men slutade med 25-15 så plus $60 på spelet, samt $25 på bonusen så de får ses som helt ok resultat. Nu blir de å dra igång liret igen Rulle: $275 DoN:40/400 Win/Lose:25/15 Profit: $60 Bonus:25/250 Citera
Werev Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Astilt helvete!!! Började verkligen inte bra denhär sessionen med att förlora 4händer på bubblan me 80/20 händer. Så spelade färdigt de resterande turneringarna å slutar på misserabla 2-6. Dvs back $48, men men tar nya tag ikväll efter pausen Citera
fl0w Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Intressant, har ett väldigt dylikt projekt på g snart, så skall bli kul att följa. Startar lite lågt kanske, men vad är din generella plan för BRM senare? Kommer du plocka ut nåt eller bara bygga rulle med dessa slantar? Och vilken site hittade du denna bonus på? Och GL! Citera
Werev Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Intressant, har ett väldigt dylikt projekt på g snart, så skall bli kul att följa. Startar lite lågt kanske, men vad är din generella plan för BRM senare? Kommer du plocka ut nåt eller bara bygga rulle med dessa slantar? Och vilken site hittade du denna bonus på? Och GL! Ska till en början grinda på $11 nivån tills ja får ihop 50bin till $22 nivån, men om motstånde är betydligt hårdare så droppar jag tillbaka å spelar tills jag har 80bin till $22 nivån. Kommer knappast att casha ut någå förren jag når och börjar stabilisera mig på $22 nivån. Citera
Werev Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Nice rush nu 0-5 och i varje förlorade jag med bättre hand. Men de blir nya tag senare ikväll... men dehär börjar se liite dystert uut nu Rullen ligger på ynka $172, men inga bittra miner nu. Citera
henjon Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Välkommen i DoN-klubben på Ongame Går inte särskilt bra för mig heller just nu. Känns som det blivit ett ökat inflöde av nya spelare, varav många synar för löst och det är förstås lite problematiskt att hantera. Citera
Werev Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Går segt nu rullen nere på $159 droppar ner till $5,5 nivån tills ja får 20bin till $11orna. Citera
FUNKYF1SH Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Kommer att följas, donkar själv $5.50 på OnGame för tillfället. Men ett tips är att ha lite BRM för i helvete. Hur många tables Du samtidigt? Lycka till och presentera gärna ditt ROI efter ett tag. Citera
Werev Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Kommer att följas, donkar själv $5.50 på OnGame för tillfället. Men ett tips är att ha lite BRM för i helvete. Hur många tables Du samtidigt? Lycka till och presentera gärna ditt ROI efter ett tag. Vet att de e lite dåligt me bin:s för tillfälle men har inge större behov av att spela med mycket lägre. För ifall ja mot förmodran loosar så lägger ja in en ny deposit orkar int grinda till 100bin på 5.5 å 11:na. Men sen då ja kommer till 22:na så e de andra bullar. Citera
Drunken_Penguin Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Funkar Ongame-klienten nu? Jag har bara hört att det är massa strul. Citera
henjon Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Funkar Ongame-klienten nu? Jag har bara hört att det är massa strul. Känns som att det är lite bättre nu, åtminstone då jag spelar. Segar lite av och till dock. Citera
fl0w Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Hur går det? Drog igång mitt projekt, men blev inget av en DB. Skulle gärna se fler som gjorde samma, så hoppas att det kommer fler poster så drar jag igång och ser vad som händer. Citera
Werev Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Postad 14 September , 2009 Tillbaka till pokerns värld igen, flytta till studieorten så de blev en paus. Rullen ligger på 350$. Citera
Recommended Posts