zzpike Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Rb kommer ju varje fredag men är det nån som vet mellan vilka perioder rb räknas? Typ torsdag-torsdag eller nån annan dag? Sen undrar jag om Tiltrepresentanten kan kolla så man har rätt rb? Bara spelat turrar på tilt men nu testa jag lite cg onsdag torsdag. Enligt hm rejka jag runt 450$ men fick 9 i rb. (blev lite konfunderad) Brukar spela en hel del 24-2$ turrar om dagen men nu när jag tittar så ser jag att jag bara brukar få tillbaka några dollar varje vecka.. Citera
Bobby_Chacon Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 RB:n som kom idag är från föregående veckas spel tror jag. Citera
mattiaz Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 när jag spelade blev jag tilldelad rb var 14e dag, och den ligger på standard 27% dock vad jag hört så uppnår den inte 27%. kontakta din affe och eller kolla på deras sida hur mycket du har rejkat.. Citera
Lisa87 Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Det du spelade Tisdag till måndag kommer på fredagen därpå (4 dagar senare). Det du spelar fram tills måndag kommer nästa fredag Citera
zzpike Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2009 ok tack för hjälpen.. Citera
Recommended Posts