lost Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Har testat gå in på hemsidan och installera om, får samma meddelande då. Citera
Lixifer Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Jobbigt. Det funkar för mig efter dagens uppdatering iaf. Kan inte vara ngt övernitiskt antivirus-program du har som spökar. Prova ta kontakt med FTPs tech support kanske? De svarar rätt snabbt. Tycker för övrigt det är märkligt att det ska behövas uppdateringar av klienten ungefär en gång var fjärde dygn sedan den stora uppdateringen för ~3 veckor sedan. Klienten käkar duktigt med minne också sen dess... Citera
lost Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 tack för tipset men nu funkade det Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.