Gå till innehåll

MytChillStar- 2k10 edition

Recommended Posts

• Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Strongt år. Även om du inte nådde resultatet så har du hängt i där och det är fanemaj stort..

Det är inte ofta man hört dig wajna utöver precis efter en 400bb pott med aa vs kk BvB ai pre där han spikar K på turn. Men det får man lov!

Önskar dig all lycka under 2010 och jag väntar med spänning för att få se dig lyckas!

Postad
snyggt resultat, 18ink e inte fyskam.

Vart ska du spela fotboll 2010?

Tack så mkt!

Jag ska spela i Valsta Syrianska, Div 1. Signat 2 år, börjar träna 7e januari.

Spelar du också?

Strongt år. Även om du inte nådde resultatet så har du hängt i där och det är fanemaj stort..

Det är inte ofta man hört dig wajna utöver precis efter en 400bb pott med aa vs kk BvB ai pre där han spikar K på turn. Men det får man lov!

Önskar dig all lycka under 2010 och jag väntar med spänning för att få se dig lyckas!

Tack så mkt! Försökt dra ner på wajnet, var olidligt mkt tidigare:)

GL du med nästa år!

Vart ska han inte spela är frågan

Tyst me dig!

Postad
Helt ok avslutning på året iaf Myt4z, bygger ju upp för ett lyckat 2010 =).

Skönt också att få bekräftat att TVn är nöt, LED <3.

Ty mannen!:) Känner mig toktaggad inför 2010 års grind!

Den tvn ser jävligt nötig ut. Har den modellen fast Plasma, icke LED. Helnöjd med min iaf:)

Postad

Funtar dega in lite på en annan site i Januari. Kan vara skönt att ha lite alternativ då Ongame fortf strular rätt mkt. Laggar tokmkt så fort jag har mer än 4 bord uppe. Vill helst ha en € site. Hur är prima nuförtiden? Eller är det lika bra gå tillbaka till Boss?

Funtar även på att köpa en ny skärm, förslag mottages. Har fått bra tips från Chillboi, men tänkte höra med er ändå. 24" hade jag tänkt.

Postad

Jag har inte försökt lura på dig något! Det är den jag har iaf och jag är nöjd. Jag vet att det inte är någon superskärm men den klarar mina behov galant.

God fortsättning alla. Bakfyllan börjar äntligen släppa lite. :-)

Postad
Jag har inte försökt lura på dig något! Det är den jag har iaf och jag är nöjd. Jag vet att det inte är någon superskärm men den klarar mina behov galant.

God fortsättning alla. Bakfyllan börjar äntligen släppa lite. :-)

Beställt en sådan, fakturerar dig när den anlänt.

Postad

Snygg start Chillis!

Själv har jag varit pokerledig i 3 dagar, och nu är det dags att börja köra igen. SKa väl sätta upp lite mål och sådant, en del av målen håller jag för mig själv. Men kan ju iaf säga att jag vill snitta 40k händer per månad under året, samt snitta 90h per månad i speltid. Så får vi se hur väl jag klarar detta.

Ska få in en del timmar idag, troligtvis blir det dock inte så sent ikv då jag ska besikta bilen imorgonbitti. Bläää

Mot framgång 2010!!

Postad

15 bi :D, sick.

Slut på semestern för min del, har gått från att vara vältränad till semitjock så nu får jag faktiskt skärpa mig. Vägde 68 kg när jag kom hem från Australien och väger 78 kg nu, har såklart lite mer muskler men nog syns det att jag blivit större i spegeln. Viktuppgången är ju under en 8-9 månadersperiod så inget som har kommit som en chock efter julbordet ;).

Målet blir att komma ner till idealvikten 70kg innan sommaren (173cm lång) och för att göra detta så blir det gym 5-6 gånger i veckan och försöka hålla igång med lite annat också.

På gymmet blir det 4 olika pass som jag varierar mellan dagarna:

* Fettförbränning, enbart konditionsmaskiner.

* Uppvärmning 15min+ Främre överkropp

* Uppvärmning 15min+ Rygg

* Uppvärmning 15min+ Övriga muskler, varierade övningar

Typ nått sånt, brukar inte vara allt för seriös när jag gymmar då det brukar resultera med att jag tappar motivationen efter nån månad. Kör ju mest för att må bra men självklart måste det finnas lite struktur annars blir det inga resultat.

Proteintillskott osv tror jag att det blir whey80 då jag tror det passar mig bäst i nuläget, är inte ute efter att bygga mycket muskler utan är mer ute efter att deffa men vill behålla min nuvarande muskelmassa så gott det går. Får se hur resultaten blir om några månader :).

Pokermässigt kommer jag börja spela nu igen, har stor motivation faktiskt hade ett helt sinnesjukt snitt innan jag tog break tror det var 3 backsessioner av 50 eller nått sånt, tror tillomed det var ännu bättre. Är dock fattig just nu, har i princip 50k sek i totalrulle allt räknat men eftersom jag har lägenheten behöver jag inte casha ut så mycket längre utan nu är det bara köra och hoppas man undviker gulning :roll:.

Laters.

Postad
+15ink årets första speldag på NL400/NL600.

Easy game.

mjo speciellt när du springer såhär :shock::roll::cry:

$2/$4 No Limit Holdem

5 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:

UTG chillarn7 ($1,405.75)

CO schabinski ($192.85)

BTN Hero ($1,226.85)

SB T77RAY ($256.75)

BB davidou74120 ($108.15)

Pre-Flop: ($6, 5 players) Hero is BTN A:spade: A:heart:

chillarn7 raises to $12, 1 fold, Hero raises to $32, 2 folds, chillarn7 raises to $117, Hero calls $105

Flop: A:diamond: 2:heart: K:spade: ($260, 2 players)

chillarn7 bets $140, Hero raises to $330, chillarn7 goes all-in $1,300.75, Hero calls $791.85

Turn: 2:club: ($2,682.60, 2 players, 1 all-in)

River: 2:spade: ($2,682.60, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: $2,682.60

chillarn7 shows

7:diamond: 2:diamond:

Hero shows

A:spade: A:heart:

chillarn7 wins $2,632.60 (net +$1,214.85)

Postad
mjo speciellt när du springer såhär :shock::roll::cry:

Kan inte vara äkta?

Om den är det vill jag höra chillboi förklara hur han tänkte där:-)

Själv fick jag en bra start på månaden iaf, dryga 1$k upp stannar dagen på. 1600 händer och 4 h spelat. Ska varva ner en stund, sen slagga. Besikta biljälven imorgonbitti. Sen klämma in lite badminton, blir mer lir imorgon eftermiddag iaf!