QoS Postad 8 Maj , 2005 Rapport Postad 8 Maj , 2005 Får väl starta en post-game då! Kommer in en 30 sen för att jag var tvungen att vara lite social. Två gånger möter jag quizz_kid som först klonkar A-hög färg och sen en A-kicker. Damn you! - QoS Citera
quizz_kid Postad 8 Maj , 2005 Rapport Postad 8 Maj , 2005 ja, konstigt att du inte klonkade dock. underdogs SKA ju klonka, är inte det 24h-policy?... AQ power dock... Citera
QoS Postad 8 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2005 Tror jag har slut på min klonk kredit efter att jag vann gårdagens satellit! - QoS Citera
Nusseman Postad 8 Maj , 2005 Rapport Postad 8 Maj , 2005 ja, konstigt att du inte klonkade dock. underdogs SKA ju klonka, är inte det 24h-policy? Ja, det verkar så... Snygg tvåoutare Citera
Peakfreak Postad 8 Maj , 2005 Rapport Postad 8 Maj , 2005 Åkte efter att ha överspelat JJ med bräda Axx... Man lär så länge man lever Citera
quizz_kid Postad 8 Maj , 2005 Rapport Postad 8 Maj , 2005 ja, konstigt att du inte klonkade dock. underdogs SKA ju klonka, är inte det 24h-policy? Ja, det verkar så... Snygg tvåoutare Citera
lfx Postad 8 Maj , 2005 Rapport Postad 8 Maj , 2005 Verkar som man har flytet och klonkskillsen på rätt ställe idag Citera
boban Postad 8 Maj , 2005 Rapport Postad 8 Maj , 2005 Och så var man ute på 16/15 plats. Sitter i BB med 109s, knappen raisar min blind för fjärde gången, jag reraisar, han trycker, oops jag hade visst blivit commitad, synar, det sjuka är att han absolut inte kunde släppa sin J8o som givetvis står.. Citera
QoS Postad 8 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2005 Stort grattis till D som vann dagens turnering! Som vanligt kommer bonuspotten under veckan. Enjoy! - QoS Citera
inteillaalls Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Dagens (11/5) satellit blev fattig på deltagare! 9st bara. Jag spelade chansspel i början och bidrog till att öka på vinstsumman ett par gånger... Sen låg jag illa till, alltför många spelare kvar när blindsen växte, jag gick all-in på allt som jag plockade upp. Lyckades komma igen och vann HU ganska lätt. /G(rattis till mig) Citera
QoS Postad 13 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2005 Sorry att det har dröjt! Så där, så var det klart med bonuspotten! 1. D - ___ - €150 2. Thunoboy - thunoboybo - €100 3. wildbrain - wildbrain - €50 GRATTIS! - QoS Citera
Recommended Posts