Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 271
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Tack allesammans!

Har jag missat vilken sajt du spelar på ?

Har den senaste månaden spelat med hemligt nick på hemligt nätverk :)

Innan dess nickade jag -Boats&Hoes- på ongame, men det är inte omöjligt att jag fortfarande kikar in med det nicket titt som tätt.

Postad

Såsom varande varianspredikare av rang så gillar jag ditt inlägg skarpt! Du är ett levande bevis på vad jag alltid brukar predka om och du formulerar det dessutom på ett väldigt lättillgängligt och personligt sätt.

Jag har nominerat inlägget till avdelningen "Forumets bästa inlägg", för jag tycker att det ska lyftas fram för fler än de som läser i denna dagbok (vilket visserligen alla borde göra).

Postad

Jepp, bra skrivet. Dessutom är det verkligen skrämmande likt min situation :mrgreen: Tillochmed tidpunkterna stämmer in. Enda skillnaden är att just själva backdelen och antal händer är klart mycket större för dig men någonstans börjar ju faktiskt den berömda treshold of pain närma sig :)

Iaf, bra kämpat! Tyvärr får jag väl också snart lugna mig med "high stakes" om det fortsätter :(

Puss

Postad

Jädrar vilken uppståndelse det var här inne då! Tackar och bockar :)

För övrigt fyller pappsen år idag, men jag ska försöka få in ett par givar sålänge inte tjejen kommer hit efter jobbet. Har börjat månaden $4k upp över inte alltför många händer, så det är bara att vara tacksam och fortsätta mangla. Håller tummarna för att ärkeheatern ska komma och göra mig grisrik i oktober.

Postad
snälla sluta, fattig wannabe som lägger 80% av sin vakna tid på att whina över leo, urlöjligt!

Är du rik?

För övrigt verkar jag vara semivinnande på poker igen. Upp $4k för månaden so far. Nu är målet att sluta dra i ballen hela tiden, och faktiskt få in lite volym.

Postad

Being hightech med pokerlingon sas

För övrigt är det Tomtits med tjejen idag (nej, inget perverst - är ett museum/ställe med massa balla grejer utanför stockholm). Kan bli skoj, och med lite övertalning kan det säkert bli sex där inne. Är givetvis halva poängen med resan, men det är är inget jag berättar för henne. Har redan satt igång en subtil övertalningskampanj och jag kommer blankt att sexvägra om hon vill något innan. Operation uppkåtning sas!

Månaden ligger och skvalpar runt $9k upp. NL1k är nästan lite läskigt nu för tiden. Kittlar skönt så fort man får in det och vinner 200bb+ :mrgreen: