Gå till innehåll

Luap - Rise and Shine


Luap

Recommended Posts

  • Svars 271
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Luap, hur ackligt segt det an kanns sa finns det en sak du verkligen kan gladja dig at och uppskatta trots misaren. Du kanner kanslorna du kanner, du brinner for denna flicka. Tank dig att aldrig uppleva kanslorna du kande innan avbrottet fran flickan och aven till viss del kanslorna du kanner nu.

 

Med lite perspektiv pa det hela kommer du for alltid uppskatta tiden du haft med henne och lart dig nagot nytt pa livets resa. Vem vet, en dag kanske era vagar mots igen, om inte sa lever du och upplever livet i dess fullaste grad.

 

Hellre hoppa mellan 19 och 2 istallet for att harva 6-12.

 

 

Vill inte stro salt i saren pa nagot satt sa nojer mig med detta, som trots (eller kanske tack vare) superkortfattat blev rorigare an jag hoppats.

 

God jaktlycka i kvallens turrar, njut av tiden i Thai och halsa bror din!

 

Jo, jag är verkligen tacksam för det vi har haft också. Det som gör en glad är ju just att jag vet att hon också hoppas att vi ses i framtiden igen, och även om vi inte göra det är det faktiskt inte hela världen. Man klarar sig rätt fint själv bara man vill det och är lite självständig.

 

Singel suger, men det är rätt simpelt och fint när det kommer till kritan.

 

Tyty! Synd att du inte hängde på ;-)

 

Kommer att vara segt ett tag för att bli lättare och lättare. Hang in there!!

 

Jodå, jag vet. Ty ty

 

 

 

Igår var det som sagt grindstuga/dyngning med polaren som ska med till Thai (lönnmar) och PK. Turrarna går givetvis helt barkdåligt och vi hittar endast en ITM vilket är jättegrunt i Warmup. Själv lyckades jag busta ur ett helt gäng turrar precis innan bubblan. Cashgamet gick i alla fall helt ok, så jag landade nog ett BE eller lillpluss till slut. Framåt 1-snåret sådär så satte mig jag och david för att spela Halo ODST med hahoop. PK sitter kvar och grindar, och svordomarna haglar titt som tätt.

 

Efter nån timme eller så kommer vi på att pk är borta, men hittar honom rätt omgående sovandes på min sovrumsmatta. När man frågar hur det går låter han mest djupt deprimerad och säger att han aldrig mer ska spela en hand poker i hela sitt liv (troligtvis har han inte backat mer än 2-5 BI för att utlösa detta). Runt 02:30 börjar alla i huset bli sjukt trötta, så dyngningsprojektet ges upp. PK vaknar till liv medan jag röjer sängen och påstår att han snart ska upp vid för att ta första tåget hem och få krama lite på tjejen. Jag tror givetvis att han skämtar, men tror fan att man vaknar av att dörren smäller igen 04:50 och pk är borta. Nu blir vi körda till Arlanda om sisodär 90 minuter och jag ska turbopacka väskan och göra iordning lägenheten inför avfard.

 

gogogogo thai 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha en trevlig resa!

 

tyty

 

 

Framme i Bangkok nu i alla fall. Bor gör vi på Fraser Place Urbana Langsuan. Allt har gått finemang och hahoop blev uppgraderad till en tvårummare utan extra kostnad trots att han bara skulle ha en 1 bedroom executive. Skåneturen står stark även här borta.

 

Jag och Kung Lönnmar avslutade just första träningspasset i alla fall, så snart börjar grinden. Ikväll ska jag lindra min hjärtesorg med en massa sprit och samtidigt försöka att hålla mig borta från alla läskiga thaitjejer.

 

Barkbåt :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jetlag är uppenbarligen en rätt individuell sak. Klockan är 05:45 här, och hahoop vaknade nyss. Jag har fortfarande inte kunnat somna, trots att jag har hunnit med att runka tre gånger idag. Dessutom brukar jag vara en sån som somnar innan huvudet har träffat kudden.

 

Hotellfrukosten öppnar om 20 minuter.. man kanske borde satsa på den istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fortfarande inte kunnat somna, trots att jag har hunnit med att runka tre gånger idag.

 

Vafan, själv är man numera död efter två på en dag så blir inte mer än någon gång i måndaen. Du är ju semigammal dessutom :S Annat var det när man var mindre, körde fem raka utan att lämna toan en gång :-(

 

Kul att läsa om din resa. keep it up!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jetlag är uppenbarligen en rätt individuell sak. Klockan är 05:45 här, och hahoop vaknade nyss. Jag har fortfarande inte kunnat somna, trots att jag har hunnit med att runka tre gånger idag. Dessutom brukar jag vara en sån som somnar innan huvudet har träffat kudden.

 

Hotellfrukosten öppnar om 20 minuter.. man kanske borde satsa på den istället?

 

 

Naaaaw. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Luppen, du och David kan kika på fejangruppen när ni har tid. Tror att det börjar bli dags att ta itu med planeringen.

 

Tog det på msn.

 

Lycka till med resan och spelandet Krille. Thai är alltid en riktigt kul reseort när man drar iväg med ett par polare sådär, hälsa David från mig också.

 

Mvh, Calle

 

Tyty :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Note to self: Tro aldrig att du kan spela ditt a-game med feber och thailändsk dödssjuka. Blir dyrt.

 

Brände igenom $20k på två dagar spel, mestadels på NL600 och NL1k, så nu är jag nästan BE för månaden igen. Det betyder lockdown med NL2k-förbud i två dagar.

 

Dedikerad lockdownplaylist:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De lät riktigt drygt de där med tjejen, känns de nå bättre nu efter ett par dagar i thai? Eller är de fortf total förtvivlan? Gl osv med lockdownen, de fixar du!

 

Btw har du bytt nick på ongame?

 

Tyty!

 

Det är väl lite bättre, men det hjälper inte att man sjul på ett hotellrum dygnet runt. Ger en hel del tid att grubbla.

 

Spelar med GreatKarma när jag spelar ongame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha skön grindlista! 2h grind med den gav 740 big blinds +!!!

 

Får man föreslå tillägget av:

 

Another one bites the dust

&

We are the champions? :P

 

Krya på dig :)

 

Lagt in dom :)

 

Kom tillbakaövergången till GreatKarma-nicket pga badrun?

 

Inga kommentarer :)

 

du er snel imo

 

Är jag snäll eller menar du att jag har spelat kallt (mot dig?) senaste dagarna? Nu hänger jag inte med alls :rolleyes:

 

 

Lockdownen slutade i alla fall dyngback igår igen. Har runnit iväg $25k på tre dagar nu, och månaden ser rätt stuck ut. Inte mycket, men det är ändå synd på en så fin månad. Hade ju bestämt mig för att inte spela NL2k, men sen när det väl sitter supervärde sitter jag och rationaliserar bort förbudet med standardgrejerna om värde, bankrulle osv osv. Som vanligt var det fiskarna (ja, det var två) som tog alla pengar också :(

 

Snart kanske det får bli en ny NL400/NL600-mangel för att få tillbaka lite självförtroende. Dessutom suger varians när man redan är labil efter allt som har hänt. LivsEV > Pengar?

 

Gjorde en rockstar och skickade stolen i väggen efter grinden igår. Blev ett snyggt hål ovanför sängen. Vad är min plan? Bara hålla käften och hoppas att ingen säger något när jag checkar ut?

 

Puss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...