Gå till innehåll

Växjö poker?


archtila

Recommended Posts

Hej alla. Jag vänder mig mot er som bor i eller närheten av Växjö. Jag funderar på att starta en pokerklubb i Växjö nämligen. Mestadels Cashgame men jag är öppen för det mesta, medlemmarna bestämer vad man vill lira.

 

Tänkte ha en liten intresseanmälan lite på förväg. Ni som svarar ska helst kunna lira minst en gång i veckan och vara över 18. Ni ska inte tycka 5-5 eller 5-10 kronors cashgame live är för högt.

 

Skriv om ni känner det finns intresse för detta i växjö och hur många ni känner som också delar ert intresse.

 

Om det skulle visa sig vara tillräckligt många så ska jag se till att fixa en riktigt bra ställe i växjö.

 

P.S det jag är mest ute efter är stamisar som tycker det är kul att lira live cashgames, texas eller mixed games, vänskapliga och inga dåliga förlorare. Inte jätteintresserad att bara ordna någon turnering då och då, oftast vid löning =) hehe. Ska försöka hitta någon bra sponsor också om det finns intresse som sagt, så kan vi trycka in sköna addon turneringar där och hålla oss till fredlig cashgame live istället.

 

Så bomba på. Som sagt minst en gång i veckan och 5-10 cashgame inte för högt. Skriv om ni är flera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...