Gå till innehåll

Test av bord från pokervaruhuset


Dahlberg

Recommended Posts

OT:

Varför inte bygga era egna bord? Jag och en kompis byggde detta i helgen:

 

http://img197.echo.cx/img197/2788/p10101118jz.jpg

 

Tog cirkus 7-8h att bygga (vi byggde bara ett, tar nog kortare tid/bord om man bygger flera samtidigt). och slutnotan blev totalt ~1100, bordet blev riktigt bra! Det böjer sig t.o.m inte som ett U om man lutar armarna mot det ;)

 

* BR, stor bild till länk - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer också få mitt 10-manna bord i veckan

 

Om det nu är lite ostadigt borde man som sagt bara kunna skruva upp 2 reglar under, är det någon som redan gjort det? och isf finns det nån riska att man drar skruvarna för långt så dem åker in i stoppningen?

 

Gillar iden om reglar under... någon som provat? isf lägg gärna upp lite bilder :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OT:

Varför inte bygga era egna bord?

 

Hehe, så händig är man ju knappast. Att få saker att fungera i den fysiska världen är inte min starka sida :)

Nä, jag får hoppas på att bordet från http://www.magnusanderssonab.com/ inte viker sig. Ska få det senare i veckan eller i början av nästa, uppspelt som en tioåring dan innan julafton :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte helt nöjd med bordet vi köpte från Pokervaruhuset. Plankan som bordet ligger på har släppt. Den är häftad samt ihopsatt med lim, och detta har alltså inte hållt. Inte så kul!

 

 

Har du ett 10 manna eller 8 manna bord och i vilket sammanhang hände detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OT:

Varför inte bygga era egna bord?

 

Hehe, så händig är man ju knappast. Att få saker att fungera i den fysiska världen är inte min starka sida :)

Nä, jag får hoppas på att bordet från http://www.magnusanderssonab.com/ inte viker sig. Ska få det senare i veckan eller i början av nästa, uppspelt som en tioåring dan innan julafton :lol:

 

det ska inte vara några problem, använder samma bord till vår förening!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10-mannabordet. Vi såg detta under spelets gång. Vi hade packat upp det en gång, packat ner det, och sedan tagit upp det för att spela. Då märkte vi att det inte satt ihop som det skulle.

 

 

Jag har inte fått mitt bord men tänkte höra om flera haft problem och isf med vad? är riktigt intresserad av att hur mitt bord är, borde komma i veckan. har nån i sthlm fått sitt bord än föresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...