Gå till innehåll

Regga nytt konto?


Goldenchild

Recommended Posts

Har ett gammalt account på FTP som jag som max har haft $50 dollar på, klonkat bland annat en frirulle. Inte spelat mycket heller på kontot.

 

Tror ni att jag ohindrat kan skapa ett nytt konto på FTP och börja multitabla CG på låga nivåer och förhoppningsvis börja klättra. Kommer att börja på NL5. Kommer att använda samma namn och adress.

 

Kommer jag åka dit? Går det ens överhuvudtaget?

 

Värt att tillägga är att anledningen till att jag vill skapa ett nytt acc är att jag vill binda det till en annan sida och då få bland annat rakeback. :-)

 

/Jacks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

maila ftp och säg hur det är. efter en tids väntan kommer du antagligen att kunna få ditt konto länkat till en affiliate och få rakeback.

 

Har funderat en del på det där. Skulle du kunna snabbt och enkelt beskriva hur man ska göra? Typ, ska jag maila först och skriva att jag vill ha rb? Sen göra ett nytt/dom gör ett nytt...

Tacksam för svar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sitter i exakt samma sits. För ett par veckor sen skapar man ett konto på ftp med i åtanke att sätta in typ 50 dollar och lira lite micro cashgame. Sen får man reda på affilate och rejkback.

 

Jag skrev till ftp och förklarade hur det låg till. Jag sa också att om dom inte gav mig rejkback var jag inte intresserad att spela på deras site, varpå man genast får svar på att dom hade tagit kontakt med RakeBackPros.com 8-). Nu håller jag bara tummarna och väntar på svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sitter också med ett acc på FTP kopplad till en annan affiliate, utan rakeback.

 

Alternativen som jag tänker på är att säga upp kontot och regga ett nytt efter ett tag (extremt skeptisk till att det skulle fungera), och att regga ett på en familjemedlem t.ex. Alternativt kan man ändra sina kontouppgifter till någon random person och sedan regga nytt

 

Fast det är bara ett acc per IP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sitter också med ett acc på FTP kopplad till en annan affiliate, utan rakeback.

 

Alternativen som jag tänker på är att säga upp kontot och regga ett nytt efter ett tag (extremt skeptisk till att det skulle fungera), och att regga ett på en familjemedlem t.ex. Alternativt kan man ändra sina kontouppgifter till någon random person och sedan regga nytt

 

Fast det är bara ett acc per IP?

 

Ett acc per IP kan jag inte tänka mig...Är inte det bästa alternativet bara att maila och be om att få rejkback endå och hota om att byta site om man inte får rejkback?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...