Mohican Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Finns det något sämre? Jag skulle gå o pinka emellan och gick förbi TV:n och där var nånting som hette " Lotta på Liseberg", JAG SKÄMS FÖR ATT VARA EN FINNE! Citera
brainslicer Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Finns det något sämre?Jag skulle gå o pinka emellan och gick förbi TV:n och där var nånting som hette " Lotta på Liseberg", JAG SKÄMS FÖR ATT VARA EN FINNE! tacka gudarna att vi har Irwin Citera
Mohican Postad 3 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2009 tacka gudarna att vi har Irwin Goodman Citera
Mohican Postad 3 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Goodman Unfortunately he died a few years ago on his way from or to Russia. BTW. I met him once here in Gothenburg, I think it was 1972' Citera
Mohican Postad 3 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2009 Anteeksi förlåt, jag vet inte varför det blev på engelska, men jag hoppas du förstår. Citera
Mohican Postad 3 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2009 tacka gudarna att vi har Irwin RYYSYRANTA! Citera
Mohican Postad 3 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2009 RYYSYRANTA! May I put it may way? Irwin was one of the cleverest men ever been walking on this earth. He made a whole nation to love bullshit. And he made it well! He knew what was going on in peoples minds even before Jesus was born! PS: I'd translate his House: Ryysyranta, or Ruusuranta , as his mother wanted it to be called to " Jungerrusnevatuvairvituvengaunevatuvairvityväyväyväy! Citera
Mohican Postad 3 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2009 RYYSYRANTA! May I put it in may way? Irwin was one of the cleverest men ever been walking on this earth. He made a whole nation to love bullshit. And he made it well! He knew what was going on in peoples minds even before Big Blind was banging! PS: I'd translate his House: Ryysyranta, or Ruusuranta , as his mother wanted it to be called to " Jungerrusnevatuvairvituvengaunevatuvairvityväyväyväy!" Explanation: Ryysyranta=Skidrow Ruusuranta=Rosegarden Jungerrusnevatuvairvituvengaunevatuvairvityväyväyväy= Jungerrusnevatuvairvituvengaunevatuvairvityväyväyväy Citera
Recommended Posts