Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Fan, fan, fan, fan, faaaaaan att jag inte kan JUST den jävla dagen! :-( Please ändra till den 27:e Mike?

Jovisst. En skåning som flytt den leriga hemtrakten och tjackat barre i hufvudstaden ska gå på åååperan. Givetvis ringer jag runt till alla 26 anmälda och ändrar till en söndag och skiter i att de flesta av oss har ett jobb som vi ska upp till på måndagen. :-D

Skit i prettoaktiviteten och haka på JohnH ner till Närke för att umgås med vanligt folk istället - det är mitt förslag. Välkommen.

Postad
Jovisst. En skåning som flytt den leriga hemtrakten och tjackat barre i hufvudstaden ska gå på åååperan. Givetvis ringer jag runt till alla 26 anmälda och ändrar till en söndag och skiter i att de flesta av oss har ett jobb som vi ska upp till på måndagen. :-D

Skit i prettoaktiviteten och haka på JohnH ner till Närke för att umgås med vanligt folk istället - det är mitt förslag. Välkommen.

Tack, men det går inte. Jag har ett stekar-rykte att leva upp till nu när jag bor i Vasastan. Operan it is. Sorry.

Får väl ta bilen och börna iväg till Lappen själv ngn dag.

Postad
Tack, men det går inte. Jag har ett stekar-rykte att leva upp till nu när jag bor i Vasastan. Operan it is. Sorry.

Får väl ta bilen och börna iväg till Lappen själv ngn dag.

Jaha. Du tänkte bara komma för att träffa Roffe-Poffe...:-(

Att iögonfallande profiler som TF, Valterego, Omalley och inte minst jag själv kommer att vara där är tydligen inget du bryr dig om.

Jag hoppas du bjuder jävligt bra i baren under Luciahelgen för att gottgöra detta.

mvh // försmådd.

Postad
"Det är Killing-gänget som har ngn föreställning där"

Samtligas föreställningar om Jennez kulturella bildningsnivå återställes härmed till normalnivå.

"Det är synd om människorna..."

Kan kanske tillägga att jag en gång i tiden varit barnskådespelare och spelat mot storheter som Göte Fyhring. Men skitsamma, nu är vi fett OT här... :oops:

Postad

Här åker man iväg på en trevlig bonnauktion, ropar in två mässingsljusstakar och en hel låda med stängselmärlor för att komma hem till det här. Vadå teparty? Vadå Jennez? Jennez har ju blivit stekig och föredrar opera framför poker. Bara det borde ju ge en instaban!

Love to all!

Ni som vill läsa den tråd som egentligen handlar om det här kan titta in här: http://pokerforum.nu/forum/livepoker/56588-liveturre-26-9-mike-co-bjuder-6.html

Ska läxa upp Dev som inte avdelar till rätt tråd... ;-)

Postad
Vadå teparty? Vadå Jennez? Jennez har ju blivit stekig och föredrar opera framför poker. Bara det borde ju ge en instaban!

DRAMATEN för helvete! Det är en jävla skillnad.

Och det här:

Här åker man iväg på en trevlig bonnauktion, ropar in två mässingsljusstakar och en hel låda med stängselmärlor för att komma hem till det här.

Vad i helvete liksom? Mässingsljusstakar?? Tack för info, nu vet jag att jag aldrig behöver komma dit. Jag vistas fan inte i miljöer med mässingsföremål inropade på auktion.

Hoppas att Roffes altan är stekig iaf.

Postad
DRAMATEN för helvete! Det är en jävla skillnad.

Vad i helvete liksom? Mässingsljusstakar?? Tack för info, nu vet jag att jag aldrig behöver komma dit. Jag vistas fan inte i miljöer med mässingsföremål inropade på auktion.

Hoppas att Roffes altan är stekig iaf.

Verkar inte vara så stor skillnad eftersom du själv inte visste vart du skulle:

Att jag köpte ljusstakarna är enbart för att jag idoliserar dig Jennez. Varje gång jag ser dom nu tänker jag nämligen på din kroppsform:

ljus.jpg

De kommer passa utmärkt på julbordet ihop med grisarslet (och då avses inte en viss skåning utan julskinkan) och fetfisken (inte heller nu är det en viss skåning som avses utan den rökta ålen).

*Kram å puss*

Postad
Verkar inte vara så stor skillnad eftersom du själv inte visste vart du skulle:

Det var du som lurade in mig i den fällan. Ber om ursäkt ifall jag var otydlig. Kl

Att jag köpte ljusstakarna är enbart för att jag idoliserar dig Jennez. Varje gång jag ser dom nu tänker jag nämligen på din kroppsform:

ljus.jpg

De kommer passa utmärkt på julbordet ihop med grisarslet (och då avses inte en viss skåning utan julskinkan) och fetfisken (inte heller nu är det en viss skåning som avses utan den rökta ålen).

*Kram å puss*

Verkar bli ett allt vanligare fenomen det där. Min fanmail kommer numera i drivor. Har varit tvungen att betala extra för att köpa in mig på extra servrar för att kunna lagra alla mails och dessutom har jag ett 1000 kvm förråd på Shurgard dit postsäckarna med beröm skickas.

I skrivande stund sitter faktiskt Ola och sprättar kuvert.