Gå till innehåll

pokerstars reg. thread


scandilous

Recommended Posts

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

såg ingen reg. thread här så tänkte starta en, vad tycks? själv lirar jag fullring NL100-NL200 9-12 bord (supernova) och har poker som huvudinkomst sedan ett år tillbax typ. skulle vara kul o lära känna andra svenskar som lirar del/fulltid.

 

 

Bra initiativ!

 

Jag lirar heltid sen början av sommaren och håller mestadels till på SNG avdelningen. Huvudsakligen lirar jag $104 DoN 12-16 bord och varvar in lite vanliga SNG's $60-$225 emellanåt. På Söndagar brukar jag lira de stora MTT's men hittils i år har framgångarna uteblivit bortsett från att jag lyckats kvala in till PCA, WSOP och APPT Macau.

 

Mina mål för detta året är:

 

Klonka hem en stor MTT. (Laddad som fan inför WCOOP!)

Kvala in till alla EPT från September och framåt.

Få bort mina tiltar helt å hållet.

Nå upp till 700k VPP. (Passerar 400k när som helst)

 

Displeased även på Stars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra initiativ!

 

Jag lirar heltid sen början av sommaren och håller mestadels till på SNG avdelningen. Huvudsakligen lirar jag $104 DoN 12-16 bord och varvar in lite vanliga SNG's $60-$225 emellanåt. På Söndagar brukar jag lira de stora MTT's men hittils i år har framgångarna uteblivit bortsett från att jag lyckats kvala in till PCA, WSOP och APPT Macau.

 

Mina mål för detta året är:

 

Klonka hem en stor MTT. (Laddad som fan inför WCOOP!)

Kvala in till alla EPT från September och framåt.

Få bort mina tiltar helt å hållet.

Nå upp till 700k VPP. (Passerar 400k när som helst)

 

Displeased även på Stars.

 

ok, nice =) hoppas du lyckas med dina mål! själv lirar jag numera sällan sng´s men som sagt så är det skoj att lära känna andra fulltidspelare! Tänkte passa på att fråga dig samtidigt, finns det mycket pengar att göra i DoN sng´s? menar om man lirar $50 och uppåt, finns det då tillräckligt med fisk att det inte blir att man får leva på rakebacken typ? mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, nice =) hoppas du lyckas med dina mål! själv lirar jag numera sällan sng´s men som sagt så är det skoj att lära känna andra fulltidspelare! Tänkte passa på att fråga dig samtidigt, finns det mycket pengar att göra i DoN sng´s? menar om man lirar $50 och uppåt, finns det då tillräckligt med fisk att det inte blir att man får leva på rakebacken typ? mvh

 

Jadå, det finns en hel del fisk. Det är fortfarande mängder av folk som inte förstår DoN konceptet. Jag trodde faktiskt att det skulle bli rejält mycket svårare att vinna nu när det har funnits så länge men det är oförändrat känns det som.

 

Ungefär vilken ROI håller du på DoN?

 

3%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån annan som har stora problem på stars ikväll? Jag kan överhuvudtaget inte spela, blir disconnectad 1 gång i minuten :-( Verkar dock bara vara ett par stycken per bord som drabbas.

 

Hade sett fram emot en trevlig nattmalning för att få ut bonusen imorrnkväll men det gick ju inte så bra...

 

Tror fan det var precis likadant förra gången stars uppdaterades.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hörde att dom hade haft en glitch i headsup sng´s rematch feature.. tydligen kunde man ta en rematch även om man inte hade cash på kontot.. dom lär ha förlorat ganska mkt pengar då de va fest på 5k nivån ;)

 

Å fan! En polare till mig påstod att han hade -$37 på sitt starskonto men jag trodde inte på honom... Han hade ingen aning om hur det gått till men nu vet vi bättre alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hörde att dom hade haft en glitch i headsup sng´s rematch feature.. tydligen kunde man ta en rematch även om man inte hade cash på kontot.. dom lär ha förlorat ganska mkt pengar då de va fest på 5k nivån ;)

 

knappast att dom får behålla pengarna de fuskat till sig, speciellt inte om man gjort det superuppenbart genom att fuska till sig 100k på en och en halv timme:

 

nugloker.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...