teton Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Nån som sett spelaren "lynter" på Entraction ?? Fan va stålar han drar in. Ena dagen är det 115.000€ andra 75.000€ !!! Hur fan gör man ? Jag menar bara att de är jävligt mkt cash ! Citera
Glödlampan! Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Han tiltar just nu på omaha Citera
Drunken_Penguin Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Postad 1 Augusti , 2009 Om man ändå hade rulle för PLO2k just nu. Citera
Ferna Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Det är jag eller efter viss fundering så kanske inte ............. Citera
teton Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Hehe...är de du. Hmm har svårt o tro det du ! Citera
VITT_PULVER Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Fredrik A ere (: resten får ni lista ut själv Citera
CarlDenStore Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 vill inte säga vem det är men lynter är samma kille som nickade B--B förut på entraction...han hade ett par störda hu mot blom90 på 100/200, 200/400, mkt bra lirare Citera
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Fredrik A ere (: resten får ni lista ut själv Det går inte att skicka PM till dig. Blir liksom rätt svårt då, jag som är ergyn iaf (= Citera
Drunken_Penguin Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Det går inte att skicka PM till dig. Blir liksom rätt svårt då, jag som är ergyn iaf (= Det är för att hans konto är för nytt. Citera
padrinosftw Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Det är för att hans konto är för nytt. Ajt, när kan man börja skicka Pm då? Eller är det någon inställning han måste fixa själv? Citera
Drunken_Penguin Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Ajt, när kan man börja skicka Pm då? Eller är det någon inställning han måste fixa själv? Vet inte exakt hur det funkar, men det är nån inställning som gör att man inte kan skicka eller ta emot PM innan man har skrivit ett (eller flera?) inlägg och varit aktiv ett visst antal dagar tror jag. Det ska finnas info om det nånstans, men jag orkar inte leta nu... Är för att förhindra spammare har jag för mig. Citera
Snygglenn Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Ajt, när kan man börja skicka Pm då? Eller är det någon inställning han måste fixa själv? Vet inte exakt hur det funkar, men det är nån inställning som gör att man inte kan skicka eller ta emot PM innan man har skrivit ett (eller flera?) inlägg och varit aktiv ett visst antal dagar tror jag. Det ska finnas info om det nånstans, men jag orkar inte leta nu... Är för att förhindra spammare har jag för mig. http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/51029-om-att-skicka-pm.html Citera
Recommended Posts