Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Alltså....vad menas egentligen med "ingen läggning" i statsen från svs klienten??

något känns fel eller vad?

Edit:ursäkta för lite offtopic men mycket av det ni skriver handlar om killens stats.

SvS statt stämmer ungefär till -150% så de är inget att lita på.

Postad

Tack för alla tips! Som jag skrev så har jag spelat större delen av händerna på bord där det bara sitter 5 spelare och det kan därför ha påverkat statsen. För jag går ju med i fler händer om jag har 4 att slå än om jag har 9..

Jag ska sätta in en lagom summa och spela på 0.5-1 borden. Variansen har förut ätit upp mig vid ett flertal tillfällen. Jag ska även tänka över mitt spel och försöka tighta till det.

Postad

Jag hade ett likande problem tidigare, jag gjorde som flera tidigare talare sagt.

Istället för att jag blir uttråkad i väntan på extremt långsamma spelare vid stora bord, så spelar jag på 2 - 3 bord samtidigt om dom inte är för snabba.

Sen så lånar jag gärna tråden lite snabbt med en fråga.

Hur många % av alla händer bör man syna i snitt? 30? 50 ?

Postad

Sen så lånar jag gärna tråden lite snabbt med en fråga.

Hur många % av alla händer bör man syna i snitt? 30? 50 ?

Spela ca 25% 5 handed, men det beror på egen o andras spelstil/styrka, syna skriver du, hoppas det var skrivfel? avsevärt lägre om inte.