Gå till innehåll

Vilken hand vinner?


LbMagnus

Recommended Posts

HaHa,

Detta låter ju som på kafferasten på jobbet för ett par år sen; "kompisen" hade 22 på ett bord som såg ut QQ889, jag hade AJ.

Han hade ju 3 par!

 

hold'em med omaha-regler.

Måste använda båda hålkorten ldo ;)

 

EDIT: fast då har han iofs inget 3par ;(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu, när vi har visat våran överlägsenhet över dom icke så duktiga i poker, ska jag ställa en fråga till alla er duktiga. Innan ni svarar måste ni ha ett konto på Stars (men det har väl alla). Jag betalar HELA $0.14 (vilket jag råkar ha kvar) till den som först ( märk väl, först) svarar rätt på frågan.

Frågan är: Vilket av följande 4 alternativ är den näst sämsta i SÖKÖ?

1. 2 par

2. 4 färg

3. triss

4. 4 stege

 

PS: Skicka mej ett personligt meddelande (också) ni som svarar på detta bara för att jag ska slippa o kolla var detta var nånstans hela tiden, thx. Men först med rätta svaret här vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu, när vi har visat våran överlägsenhet över dom icke så duktiga i poker, ska jag ställa en fråga till alla er duktiga. Innan ni svarar måste ni ha ett konto på Stars (men det har väl alla). Jag betalar HELA $0.14 (vilket jag råkar ha kvar) till den som först ( märk väl, först) svarar rätt på frågan.

Frågan är: Vilket av följande 4 alternativ är den näst sämsta i SÖKÖ?

1. 2 par

2. 4 färg

3. triss

4. 4 stege

 

PS: Skicka mej ett personligt meddelande (också) ni som svarar på detta bara för att jag ska slippa o kolla var detta var nånstans hela tiden, thx. Men först med rätta svaret här vinner.

 

Svar: 2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...