scouserandy Postad 7 Maj , 2005 Rapport Postad 7 Maj , 2005 Bakrundsfakta:Killen jag är uppe emot här har jag som übertomte han synar allt och bluffar hej villt. Denna handen lade jag mig på river, (men jag kom att ligga mkt + på honom efter denna handen, tog hela hans stack när han bluffade in i mitt set...OT). Det jag undrar över är just på turn, skulle jag betat där? Hur mkt i så fall? Är jag på tok för vek när jag checkar turnen? Då jag vet att han mkt väl skull kunnat synat min preflop bet med A rag är jag lite kluven hur jag skall bete mig i liknande situationer mot superlösa callingstations. Tilläggas bör att jag sett honom göra liknande bluffar på river som han gör här. Mot vilken annan fi än den här gubben hade det varit en väldigt lätt fold på river. Men hade det varit motiverat att syna mot en sådan spelare? Game #441319984: Texas Hold'em No Limit ($0.50/$1) - 2005/05/06 - 15:35:08 (ET) Table "Lobelia" Seat 1 is the button. Seat 1: tteckk9 ($60.25 in chips) Seat 2: Mercenair ($121 in chips) Seat 3: jimmyjazz ($118.19 in chips) Seat 4: saerdna ($167 in chips) Seat 5: alex2004 ($40 in chips) Mercenair: posts small blind $0.50 jimmyjazz: posts big blind $1 alex2004: posts big blind $1 + posts small blind $0.50 ----- HOLE CARDS ----- dealt to saerdna [Kh Kd] saerdna: raises to $6 alex2004: folds tteckk9: folds Mercenair: folds jimmyjazz: calls $5 ----- FLOP ----- [8d Ts Ah] jimmyjazz: bets $1 saerdna: raises to $12 jimmyjazz: calls $11 ----- TURN ----- [8d Ts Ah][Qh] jimmyjazz: checks saerdna: checks ----- RIVER ----- [8d Ts Ah Qh][Th] jimmyjazz: bets $38 Wrighty46 joins the table at seat #6 saerdna: folds Returned uncalled bets $38 to jimmyjazz jimmyjazz: doesn't show hand jimmyjazz collected $36.25 from Main pot ----- SUMMARY ----- Total pot $38 Main pot $36.25 Rake $1.75 Board [8d Ts Ah Qh Th] Seat 1: tteckk9 (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 2: Mercenair (small blind) folded before Flop (didn't bet) Seat 3: jimmyjazz (big blind) collected $36.25 Seat 4: saerdna folded on the River Seat 5: alex2004 (big blind + small blind) folded before Flop (didn't bet) Citera
Djens Postad 7 Maj , 2005 Rapport Postad 7 Maj , 2005 Wow, tycke rnästan jag känner igen dig fråne tt annat inlägg, hehe. Här tycker Jag du spelar rätt . Hans spel säger ju MINST att han har ett ess. Kanske set oxå. Jag tror nog du e slagen 9/10 gånger här, det var nog bra att checka turnen eftersom du ahde ett gutshot drag samt för att kunna träffa en K. Kom o tänka på den gången jag limpade med KK först i position, floppen kom QQA, och det blev bettingkrig innan mig. Kändes inte kul att göra en Call-fold med KK kan jag lova Citera
scouserandy Postad 7 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2005 Wow, tycke rnästan jag känner igen dig fråne tt annat inlägg, hehe. Här tycker Jag du spelar rätt . Va skönt å slippa bli anklagad för tomtespel då för en gångskull Citera
Recommended Posts