Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

lösning:

Timade ut och ställde eftersom jag kände mig så osäker på vad jag skulle göra på river. Känns dock fel och går nog på syn/syn-linjen såhär i efterhand.

Håller dock med om att JTs eller liknande borde vara det mest troliga, kan inte se att någon försöker slowspela ett set på den floppen. Blev dock jäkligt förvånad när 25/18-killen vänder upp K9s som han synat sig in från sb med. Spelet blir ju mer förståeligt då men var inte beredd på att den fanns i rangen.

Postad
Kan inte ni pluss ettare skaffa någon form av penis så man åtminstone kan respektera er lite, lite?

Alternativt fittdjup om ni är av det skönet.

Tröttsamt hursom.

Full av minneslucka-proportioner när detta skrevs, men vill poängtera att jag håller med mig själv i allt utom stavningen.
Postad
lösning:

Timade ut och ställde eftersom jag kände mig så osäker på vad jag skulle göra på river. Känns dock fel och går nog på syn/syn-linjen såhär i efterhand.

Håller dock med om att JTs eller liknande borde vara det mest troliga, kan inte se att någon försöker slowspela ett set på den floppen. Blev dock jäkligt förvånad när 25/18-killen vänder upp K9s som han synat sig in från sb med. Spelet blir ju mer förståeligt då men var inte beredd på att den fanns i rangen.

I och med bredden på hans HD så blir det så att din hand står sig bättre och det går inte att folda turnen. Spelar han obalanserat så vinner man systematiskt på tidigare gator.

Postad
Ditt inlägg är ju i princip ett "+1" på ditt eget inlägg, fast med fler ord... Skaffa någon form av penis ffs :)
Baaah, menar ju inte att man inte får hålla med folk . :cry:

Skumdum,

om du är den jag tror du är har du själv klagat på mitt låga vpip, men lik förbaskat hamnar jag med allt mellan light och skräp precis hela tiden och bluffar mer än de flesta.

Vad jag menar är att man inte riktigt kan pocka bort halvdana händer ur rangen bara för att PT påtalar nitism.

Postad
Baaah, menar ju inte att man inte får hålla med folk . :cry:

Skumdum,

om du är den jag tror du är har du själv klagat på mitt låga vpip, men lik förbaskat hamnar jag med allt mellan light och skräp precis hela tiden och bluffar mer än de flesta.

Vad jag menar är att man inte riktigt kan pocka bort halvdana händer ur rangen bara för att PT påtalar nitism.

Jag håller med dig, men i det här fallet var det kallsyn ur sb mot en UTG-raise som förste synare in i potten så då är det i mina ögon bara kasst.