Gneew Postad 27 Juli , 2009 Rapport Share Postad 27 Juli , 2009 Bjuds det på nån reloadbonus eller måste jag byta sajt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Juli , 2009 Rapport Share Postad 27 Juli , 2009 Bjuds det på nån reloadbonus eller måste jag byta sajt? Undrar detsamma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 28 Juli , 2009 Rapport Share Postad 28 Juli , 2009 Hej, Tyvärr så har vi ingen reloadbonus på gång för tillfället, men håll gärna utkik i Everest Pokers trådar här på forumet efter sådana och andra kampanjer då vi ofta kör specialkampanjer, turneringar, och race med Pokerforum.nu. Reloadbonusar kommer alltså med jämna mellanrum. Så länge kan jag tipsa om vår(a): $500,000 Guaranteed" turnering som ni nu kan kvala er in till, och där de nio topp placeringarna gör upp i Las Vegas i november. "Bankroll Builders" är nu också öppna för alla. VIP program som bara ökar i popularitet. Mvh, Anders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Hej! Vi kommer inte köra race under juli och augusti så ni kan ta lite sommarlov men i september drar vi med all säkerhet igång igen! Det kommer lite andra kampanjer under sommaren men inget är helt klart ännu. Kom gärna med önskemål! Mvh, Angelica Blire en reload till racet me då? Större race? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Blir det någon reload och race nästa månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Snart e de septemberrrrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Jaaaa INFO?? Ignorera inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Jaaaa INFO?? Ignorera inte Sorry! Vi jobbar på en kampanj med ett race för september men det kommer inte starta den 1:a. Jag måste be om lite mer tålamod. Mer info inom kort! Mvh, Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Väntar me spänning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
falukorven Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Väntar me spänning Jag med, kanske blir från första oktober då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViLLeH Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Blir det nån reload eller cashrace i november här nu nästa månad??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts