gdaily Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Har Vista Skulle tömma papperskorgen, men deletade den i stället Hur får jag tillbaks den? Citera
Pilatuss Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 högerklicka på skrivbordet -> anpassa -> upp till vänster står det "Byt ikoner på skrivbordet" Citera
miata91 Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Tyty.... Gjorde samma miss för nån månad sen. Citera
JohAAn1 Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Jag brukar inte använda papperskorgen utan trycka in shift + delete så att filen raderas direkt. Är det ungefär som att slänga sitt skräp ut genom fönstret hemma istället för att slänga det i papperskorgen? Tacksam för svar... Citera
Starfitter Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Tyty.... Gjorde samma miss för nån månad sen. +1 och inte fixar tills 1 sekund sen Citera
SoderKrippa Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Jag brukar inte använda papperskorgen utan trycka in shift + delete så att filen raderas direkt. Är det ungefär som att slänga sitt skräp ut genom fönstret hemma istället för att slänga det i papperskorgen? Tacksam för svar... Ja, men det är lättare att hämta saker slängda av misstag ut genom fönstret än vad det är att få tillbaks saker du shift+delete-kastat. /SK Citera
Nice Hand GG Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Ja, men det är lättare att hämta saker slängda av misstag ut genom fönstret än vad det är att få tillbaks saker du shift+delete-kastat. /SK Äsh... Han är precis som jag vi tänker på naturen och slänger inte ut det genom fönster utan vi förbränner det direkt. Citera
Recommended Posts