Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej, för det första vill jag bara säga att jag reggade en ny användare pga att jag tidigare varit aktivt på detta forum.

Jag började med poker för 5 år sedan, har spelat alla möjliga nivåer och haft relativt bra resultat, har köpt mig en lägenhet och lagt undan pengar för min framtid på mina familje-medlemmars konton så om det skulle en dag crasha för mig så skulle jag bara förlora en viss del av det jag ägde. Vilket i dagens läge känns jävligt bra.. men fortfarande att förlora gnistan på detta vis igen, för ungefär 1 år sedan exakt förlorade jag 250k svenska kronor på en kväll, spelar egentligen 2-4 5-10, men valde denna kväll att spela 10-20 och sluta om jag förlorade 3 inköp, vilket jag verkligen inte gjorde.. Detta resulterade med en pause på 6 månader. under den tiden spelade jag inget, fortsatte studierna och kollade inte tillbaka. Efter de 6 månader ville min flickvän att jag skulle lära henne lite enkelt hur man kunde tjäna pengar på att nöta lite bonusar, så jag stakade henne med 2000$ så hon fick spela in en bonus, i samband med detta fick jag suget tillbaka. och satte in 2000$ sj, tänkte att det var ett bra start kapital så jag kunde börja på 0.5/1 och spela ihop en summa.

Från den tiden tills denna vecka hade jag spelat ihop 27000$ och dessa pengar har nu blivit hela 2$. visst jag gick upp i nivå och tog chanser som jag kanske i efterhand inte skulle ha tagit. men nu är jag ju ungefär i samma situation som förra året.

När jag har sådana kvällar och veckor som jag har gått igenom nu, blir jag verkligen asocial och struntar i evenemang, festivaler med vänner osv.

låter verkligen pokern suga ut all glädje som jag får ut av allt annat och jag har så att jag klarar mig studierna ut ekonomiskt dvs.

Pokern gör mig också verkligen illamående och ger mig starka självmordstankar som inte ens borde finnas någonstans på kartan.

Lycka till allihopa och ha ett bra liv.

Postad

Kan bara säga lycka till och försök sluta en gång för alla det verkar inte vara värt dom eventuella pengar du vinner (och kan tilta bort på kort tid trots att du är vinnande).

Bra att du delar med dig o lycka till.

• 2 weeks later...