QoS Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Stort GRATTIS till Jengan , du är medlem nummer 8000! Som vanligt belönas denna fantastiska prestation med ett POKERFORUM.nu kit och en liten fin $50-bonus på en fin pokersajt. Enjoy! - QoS Citera
Bojen Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Skulle vilja ha en IP-kontroll på jengan för att stämma av så inget fusk har förekommit vid registeringen. Stäm även av mailadresser med mera för att framställa så att Jengan inte har dubbla konto!! Eller så är jag bara bitter för att jag "fusk-reggade" mig själv som nummer 7999, och som nummer 8002. Jag som verkligen skulle behöva en ny musmatta till min nya Laptop Jaja, QoS. Du kan ta bort användarna "Zweig" och "juggesswede". Jag lovar att inte regga flera konton. i alla inte inom denna tusen-serie. Man får väl även gratulera Jengan då...... Citera
Ruff Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 pokerforum.nu kit = en penna, två muggar och QOS turkallingar. Citera
jezaja Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Bojan: hahaha, patetiskt är väl ordet som ligger närmast till hands? ) Citera
Jengan Postad 10 Maj , 2005 Rapport Postad 10 Maj , 2005 Skojj överaskning. Tackar så mycke. Ska bli skojj att få träffa alla mäniskor på deta forumet... kanske kan lära mig ett och annat om texas oxå Jag som verkligen skulle behöva en ny musmatta till min nya Laptop Är det inte adminarna emot så får du gerna ta min musmatta om kitet innehåller en sådan... du verkar ju ha kämpat för den.Själv är jag nöjd med att bara ha blivit 8000:e medlemmen. Ännu mer nöjd är jag med att jag hittade det här forumet. Några dollars på en pokersite är heller inte fel. Tack igen! Tjohej! Citera
papiPope Postad 20 September , 2012 Rapport Postad 20 September , 2012 Skojj överaskning. Tackar så mycke.Ska bli skojj att få träffa alla mäniskor på deta forumet... kanske kan lära mig ett och annat om texas oxå Är det inte adminarna emot så får du gerna ta min musmatta om kitet innehåller en sådan... du verkar ju ha kämpat för den. Själv är jag nöjd med att bara ha blivit 8000:e medlemmen. Ännu mer nöjd är jag med att jag hittade det här forumet. Några dollars på en pokersite är heller inte fel. Tack igen! Tjohej! Grattis och det var kul att få träffa dig på forumet också! Tjohej! Citera
Recommended Posts