Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Funder vad Pokerforum egentligen har för vinning i att hålla käft och tysta ner vissa trådar?

Min tråd på Ongame handhistory verkar inte läggas upp numera,,:roll:

Så kan det vara för att min (o)befogade kritik mot pokerforums vinstintresse kan skadas!!!=????

Svar önskas!

Tcxk

Postad

Va pratar du om?!? Tråden ligger i Ongame gruppen. Det är ganska högt till tak här så länge man följer relgerna. Bryter man mot reglerna modereras trådarna bort och varningar etc utdelas.

Postad
Varför har den då inte synts till under senaste 10 inlägg under senaste timmen:shock:

ps nu blev det fart i röva på modsen:)

för att det inte varit senaste inlägget? tror det dessutom är bara en tråd från varje forumdel som syns där:

då jag svarade i ongame mods tråden försvann din, och nu försvann den också då det började skrivas i denna tråden :)

Postad

Tompa du ar en fisk och Betsafes support ar om jag nu far vara arlig den BASTA jag nansin handskats med och ska ha allt berom jag kan tanka ge nagon, sluta tro pa en extremt lojlig konspiration som inte finns som du bara bollar ur dig sa ska jag allt sluta mata trollen ocksa medans vi val haller pa...

Postad
för att det inte varit senaste inlägget? tror det dessutom är bara en tråd från varje forumdel som syns där:

då jag svarade i ongame mods tråden försvann din, och nu försvann den också då det började skrivas i denna tråden :)

OK må så vara,,,

Postad
Tompa du ar en fisk och Betsafes support ar om jag nu far vara arlig den BASTA jag nansin handskats med och ska ha allt berom jag kan tanka ge nagon, sluta tro pa en extremt lojlig konspiration som inte finns som du bara bollar ur dig sa ska jag allt sluta mata trollen ocksa medans vi val haller pa...

OK mycket möjligt,, men hellre det än en fjant som dig, som e löjligt naiv

Postad
OK mycket möjligt,, men hellre det än en fjant som dig, som e löjligt naiv

1) Jag var snäll och flyttade den här tråden till ett lämpligare ställe. Den har ju inget med Ongame att göra, men väl med forumet.

2) Inga personangrepp, tack.

3) Chilla lite.

Postad
Kan ni inte banna folk som bumpar sin egen tråd en gång i timmen?

Tyvärr har vi ingen regel mot det, blir det ett allvarligt problem (har inte varit innan) så får vi fixa det.

Postad

Lite kul att när jag klickar på länken till den här tråden från startsidan får jag felmeddelandet: "Inget Ämne specifierat. Om du följde en giltig länk var vänlig och meddela administratören."

:lol:

Postad
Lite kul att när jag klickar på länken till den här tråden från startsidan får jag felmeddelandet: "Inget Ämne specifierat. Om du följde en giltig länk var vänlig och meddela administratören."

:lol:

Kul bugg, som jag inte sett förut (har med flyttningen av tråden att göra) och hur "senaste inlägg" genereras. Få se om någon orkar fixa just det.
  • 2 weeks later...
Postad

Jag vet en rolig bugg där man helt plötsligt vaknar upp efter 50års kneg och inser att men nu är pensionerad och håller på att ruttna bort sakta men säkert..

Det kommer bli roligt att upptäcka den buggen lite för sent