Gå till innehåll

Boss kontra Prima på 5050


byling

Recommended Posts

Nu ska 5050 byta Bort sin för många totalv ärdelösa klient Boss och istället ingå i Microgaming.

Jag har trots en totalt hjärndöd support från Boss sida,(den svenska egna supp. har varit grymma) trots ideliga strul med avbrott och utloggningsproblem,tuckt att det var kul att spela på 5050. Primas nya siter däremot...

Hade det varit för fem år sedan, innan laddies o Prima hämtade hem sina hemliga uppdateringar, så hade jag bugat o bockat,men nu vete fan

 

Prima har visserligen gått ut med att det ska bli stora bra förändringar, så jag få la ge det en chans.

Plus att Påvarna i 5050 lovat bra deals, så jag hänger med ett tag till. Iofs så var jag inne på prima o smkvalade, och på mtt:s verkar det vara bra, deras sitngo stinker apskit.

 

Vad säger ni, Boss eller Prima?

 

Motivera gärna, ni som spelat bägge ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag verkligen gillar Primaklienten, så fort man stängt av alla avatarer och allt bling-bling. Tog någon dag att vänja sig dock, såklart.

 

Bossklienten verkligen avsky jag, å andra sidan. Jag kan inte avgöra om Prima är ett bra val för 5050, men att det bör vara bra att överge Boss, det tycker jag.

 

Gamla Prima-klienten var ju bästa nånsin. Nya tycker jag är helt okej och skulle gärna spela där. Dock så bojkottar jag dom efter TUSK-härvan vilket jag tycker alla bör göra.

 

Slutsatsen av Tusk-härvan bör vara att man inte ska spela på sajter som inte har en fungerande affärsmodell. Det där vr knappast Primas fel, utan bedragarna i Tusk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flera Prima-sidor har stora problem med utbetalningar för tillfället. Värst är det hos eurolinx men rapporter från andra spelare säger att även andra sidor har problem med utbetalningar. För mig tog det 5veckor för att få en utbetalning från eurolinx till Moneybookers så tror nog jag skulle hålla mig borta från Prima för tillfället iaf. Många har fått vänta flera månader på sina pengar.

 

För att svara på din fråga ang klient så tkr jag primas klient är super. Väldigt snabb, auto-reload, timebank är några funktioner som finns.

 

Du kan läsa mer här om problemen hos prima:

http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/slow-eurolinx-withdrawals-484586/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flera Prima-sidor har stora problem med utbetalningar för tillfället. Värst är det hos eurolinx men rapporter från andra spelare säger att även andra sidor har problem med utbetalningar. För mig tog det 5veckor för att få en utbetalning från eurolinx till Moneybookers så tror nog jag skulle hålla mig borta från Prima för tillfället iaf. Många har fått vänta flera månader på sina pengar.

 

För att svara på din fråga ang klient så tkr jag primas klient är super. Väldigt snabb, auto-reload, timebank är några funktioner som finns.

 

Du kan läsa mer här om problemen hos prima:

http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/slow-eurolinx-withdrawals-484586/

 

Tackar! Inga problem för mej dock, jag sätter bara in :oops:

 

Har läst det mesta i din länk nu, verkar som det är Eurolinx som strular,inte Prima? Har aldrig spelat på den siten, lär inte göra det nu heller,,,,,,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flera Prima-sidor har stora problem med utbetalningar för tillfället. Värst är det hos eurolinx men rapporter från andra spelare säger att även andra sidor har problem med utbetalningar. För mig tog det 5veckor för att få en utbetalning från eurolinx till Moneybookers så tror nog jag skulle hålla mig borta från Prima för tillfället iaf. Många har fått vänta flera månader på sina pengar.

 

För att svara på din fråga ang klient så tkr jag primas klient är super. Väldigt snabb, auto-reload, timebank är några funktioner som finns.

 

Du kan läsa mer här om problemen hos prima:

http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/slow-eurolinx-withdrawals-484586/

 

Jag har precis som byling läst stora delar av tråden, och vad jag förstår är det ett problem med eurolinx, inte Prima. Siten i sig är viktigare än nätverket, när det kommer till utbetalningar. Har tagit ut från Ladbrokes och Unibet utan några som helst problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Så, nu var man tillbaka där allting startade,nästan, började på laddies, och det är ju samma klient.

5050 :S sida är jävligt snygg, ren o fin, inte massa onödig trams som vissa sidor har.

 

Tycker det är för lite MTT:s, och att stt-strukturerna på vissa suger, annars blev jag oväntat glatt överraskad.

Får köra ett tag och utvärdera FI.

 

Gdaily, du som storägare:mrgreen: , vad säger du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...