Gå till innehåll

- Stugan -


Alessandro

Recommended Posts

Helvete vad den fläkten förvirrar mig... Du sitter med mössa, långa varma mjukisbyxor och en långärmad t-shirt. Jo fan fläkten lär ju kirra biffen om det blir för varmt.

 

Jag ska ställa allt till rätta! Min laptop har nån skada för den låter som fan om fläkten går igång. Så den mobila fläkten står där för datorns skull så att säga, för att inte fläkten i datorn ska gå igång alltså :)

Sen är det inte så fasligt kallt i rummet heller men mössan är mer en imagegrej ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillbaka pojkrummet efter ännu ett tennispass. Det har gått svindåligt med grinden senaste dygnet verkligen för både mig och HHK obv. Men det kan väl bara vända nu. Det är ruskigt påfrestande att spela superturbos när man kan ha sånna bad streaks men man kommer igen.

 

Nu sitter vi här, jag 95Hegus, rolf-lennart och Hiphoppkollo och tänkte sätta igång grinden efter en snabb dusch och lite käk.

 

Är även extremt sugen på att börja spela mtts. Det kan bli att jag dunkar in lite pengar på nån site och spelar några. xxxxxxxxxxxxxxxx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De andra stack iväg till Borås för bio och här sitter man själv utan att ha ätit nått på hela dagen :( Är ju hemma hos Mathias också så pallar fan inte gå hem.

Sitter och vräkar House-avsnitt samtidigt som jag spelar just nu och jag börjar så sakta ta igen det backat som jag skaffade mig igår/förrgår. Rakebacken kommer ju imon eller på lördag och jag ska försöka spela så mycket som det går innan dess så att den kan bli lite "saftig" iaf.

 

Finns en duktig reg på 3.5 superturbo på ftp (ja faktiskt) och jag bad han adda mig på msn igår och vi snackade lite strategi och så. Väldigt trevlig kille från Kanada imo!

 

hoppas bluw lyckas klonka i barca där han tydligen lever jetset liv på lyxbåt.... det är våran bluwajt de!!.

 

nån mer som tycker att zlatan gör bort sig just nu? kysser klubbmärket, vafan är det om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade lite tennis mot min far tidigare idag och testade bland annat två nya racketar, ett Babolat och ett Yonex. Det fungerade riktigt bra med Babolatracket och jag funderar på att köpa det. Pappa är fortfarande bättre än mig men inte länge till :-)

 

Jag sitter och lirar och det går just nu microuppåt. Kollar på House också som verkligen är en underbar serie och House är en underbar man i mina ögon. Blir nog att grinda ganska mycket inatt för vill ha in mycket rakeback. Ska väl äta lite snart också sen mer spel!!!!

 

bluw, miss u

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter hos HHK med visskefthyve just nu och grindar och sörplar kaffe.

Har spelat lite och gått bak som fan typ. Jag och visskefthyve stack till donken för mat sen fylletaxi obv. Kom hit vid 2.30 och HHK skulle sova efter att ha varit ute så vi fick sätta oss i källaren obv :)

 

blir att dygna inatt för ska med tåg kl 8.52 till falköping med pappa för att kolla på tennisturre :P stabilt liv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedärja. Hållit upp med spelandet i nästan två dagar nu och det känns skönt att sätta igång igen, tillbaka i pojkrummet! Jag och pappa stack iväg tidigt på lördag morgon och fick se på underbar tennis och njuta av god frukost i den stekande morgonsolen. Vi var där i ett par timmar och pappa lyckades även köpa ett Yonex racket!

 

Fick ett enormt sug på tennis efter vi hade varit där och har på dem två senaste dagarna spelat över 6 timmar tennis! Är typ helt besatt och beroende nu :P

 

Ikväll har det varit soft. Min far och jag va här hos HHK och grilla och chilla en del :) Så nu efter inhandlande av cocaC så är vi redo igen. Vi har även både känt att vi är så jävla löjliga när det går emot och spelar på tok för lite sngs tot. Vi ska nu skita i allt vad känslor och tilt heter och bara spela på. Gular man så gular man men det är egentligen inget som oroar varken mig eller HHK.

 

Vi säger som Erik123 i Pokerlandet: " Det känns lugnt "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har faktiskt inte spelat så mycket sedan sist. Vi har haft mycket annat att göra samt att vädret faktiskt har varit helt okej. Jag har flyttat hem datorn osv från HHKs pojkrum nu till min stuga och ska väl snart döpa om dagboken till just det "Stugan".

 

Ska upp 06.30 nu på morgonen som väntar. Ska först ta tåget till Alingsås och sedan vidare med bil ner till Båstad. Ska nämligen spela Båstad Outdoor Open med IBK Alingsås i helgen. Imorgon väntar blant annat Pixbo Wallenstam vilket kommer bli en riktigt svår match men man ska aldrig säga aldrig. På kvällarna väntar antagligen utgång på Peppes om jag pallar annars får det bli Dr.House-grind inne på rummet när dem andra är ute och gör byn. '

 

Hade egentligen biljett till Ulf Lundell i gbg imon men får hoppa det detta året. Så sjukt jävla trist så det finns inte men kunde inte ringa tränaren och säga "ska på Lundell så kan inte lira"...

 

Nästa vecka har inget planerat förutom innebandyträningarna då, så det kommer nog bli sjuk grind där jag kommer sätta upp diverse mål för mig själv. Antagligen att få ihop över 5000fpps under en vecka. Kommer bli extremt tufft men det är nog ingen omöjlighet egentligen.

 

 

cya in baustad om ni ska dit!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt sjuk helg nere i Båstad imo :P Vi åker ner som ett div3 lag. Går till semi och åker ut mot SSL-laget Helsingborg med 3-1. Vi gick längre än SSL-laget Falun och slog ut div1 och div2 lag. För min egen del gick det också helt okej. Fick spela forward och det gick kanon. Några mål och ass så jag är nöjd men framförallt nöjd för en sjukt rolig helg.

 

poker i veckan obv är bara så sjukt trött och sliten nu....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...