ANGRYKOREAMAN Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Jag spelar löst och styr spelet, Fi försöker syna ned mina bluffar och gör inga anmärkningsvärda moves. Fi är marginellt förlorade på nivån över ett stort samplesize. 1450 effektiva stackar. Turbo 3 min nivåer. Blinds 10/20. Hero 5h5d Hero höjer till 60, Fi synar Flopp Th8h2c Fi check, Hero bet 80, Fi syn 80 Turn 5h Fi check, Hero check River 7s Fi bet 280 Hero? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Kasta låter som att du ger han för mkt cred. Jag hade synat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Beta turn? Syna nu ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 22 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Beta turn? Syna nu ofc. Varför? Färgdraget sitter och få sämre färdiga händer betalar av. De drag som finns kvar checkar jag hellre mot för att få en mer lättspelad river istället för att bygga pot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 22 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Kasta låter som att du ger han för mkt cred. Jag hade synat. Syn är standard, jag vet. Men vad är tankegången bakom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Varför? Färgdraget sitter och få sämre färdiga händer betalar av. De drag som finns kvar checkar jag hellre mot för att få en mer lättspelad river istället för att bygga pot? Det är jätteroligt om det kommer ett hjärter till på rivern med lixom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Syn är standard, jag vet. Men vad är tankegången bakom? Att han lär beta en hel del händer som du slår, men att han inte synar en push med tillräckligt många händer för att push ska vara ev+? har inte räknat men spontant så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyeless Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Bomba 3 gator om river inte är hjärter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 22 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Gud vad vek jag blivit på senare dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FUNKYF1SH Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Beta turn för att slippa det svåra riverbeslutet och för att undvika att en fjärde hjärter kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Han kan väl tänkas värdebeta sämre, så då behövs inte så många bluffar för att det ska bli syn. Det, och att alla de coola killarna hånskrattar åt dig om du viker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 22 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Det, och att alla de coola killarna hånskrattar åt dig om du viker. Det gör de väl redan för att jag inte fick in det pre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Tycker det är för tunt att höja river, så synar bara. Jag betar turn också, vi lär få värde av jättemycket sämre händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Bet turn, Bet river. Synar bara river nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 22 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Kul att så många repekterade postare tar sig tid att svara! Bet turn, Bet river. Synar bara river nu. Jag kan hålla med om att jag borde betat turn. Men att beta river också kan ju bara inte vara bra? Hur många sämre händer synar han med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 Fi försöker syna ned mina bluffar och gör inga anmärkningsvärda moves. Fi är marginellt förlorade på nivån över ett stort samplesize. Du har svaret på det själv. Finns massor med sämre händer en förlorande spelare synar med. Vet inte vilka du spelar mot men dom jag möter synar med TP,två par m.m. Du förlorar inget på att beta river. Kul att så många repekterade postare tar sig tid att svara! Jag kan hålla med om att jag borde betat turn. Men att beta river också kan ju bara inte vara bra? Hur många sämre händer synar han med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 Du har ju dolt ditt set total när du checkar turn. Han kan värde betta bra mycket mer än färg här. Så jätte syn som spelat! Visst kan han visa dig en färg här, men tror du lika många gånger kommer vinna handen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts