moneypro_ Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Hallå vilka är dom bästa bonusarna just nu? Alltså dom som motsvarar mest i rb ? finns det någon som motsvarar 100%? Citera
Drunken_Penguin Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Olika bonusar är olika bra beroende på vilket spel du spelar. För att kunna få ett bra svar får du specificera dig lite. Du kan komma upp i 100% eller till och med mer ifall du letar efter siter som kör rakerace och du rakear väldigt mycket. Du kommer dock aldrig hitta någon insättningsbonus eller liknande som ger så mycket. Citera
moneypro_ Postad 21 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2009 spelar både sngs då sh sngs och cg men om jag ska köra ett rakerace blir det sh sngs + hu sngs Citera
moneypro_ Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2009 Är det någon som klarat en bonus på sistone och tänkt ”fan vilken lätt bonus det där var” Då frågar man ju sig vilken var bonusen? Citera
krippe69 Postad 24 Juli , 2009 Rapport Postad 24 Juli , 2009 Är det någon som klarat en bonus på sistone och tänkt ”fan vilken lätt bonus det där var” Då frågar man ju sig vilken var bonusen? Finns nog inga bra bonusar längre, dessa tider är förbi. Tror jag iaf. Men hojta till om det finns..... Citera
moneypro_ Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2009 Finns nog inga bra bonusar längre, dessa tider är förbi. Tror jag iaf. Men hojta till om det finns..... ajdå jag hojtar till ja Citera
Espen Postad 24 Juli , 2009 Rapport Postad 24 Juli , 2009 Försöka hitta lätta rakerace kombinerat med en bra bonus brukar kunna ge bra värde. Har kommit över 100% total rakeback vissa månader på olika sidor. Citera
moneypro_ Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2009 ok har du några tips ? Citera
Recommended Posts