Gå till innehåll

Enkelt pokerspel i Göteborg?


Carolinew

Recommended Posts

Hej!

 

Jag undrar om det finns någonstans I Göteborg där nybörjare utan erfaranhet av livespel är välkomna? Gärna där man spelar utan pengar i början? Jag har spelat lite på nätet men det är ju stor skillnad från livespel. Jag har fortfarande t.ex. inte fattat alla detaljregler men det behöver man ju inte på nätet för där hänger man bara med typ... :shock:

 

Vore ju kul om det är några tjejer som spelar med... har dock ingen aning om hur vanligt det är?

 

I alla fall så vore det kul, för som i de flesta spel antar jag att man lär sig mest genom att spela live.

 

Mvh

Caroline

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I alla fall så vore det kul, för som i de flesta spel antar jag att man lär sig mest genom att spela live.

 

Det är inte alls nödvändigt. På nätet kommer du få se ett väldigt mycket större antal händer per tidsenhet jämfört med live, vilket kan hjälpa en hel del för att känna in handvärde osv för en nybörjare. Det finns dessutom väldigt stora skillnader mellan livespel och nätspel. Live kan du tex "spela spelaren" på ett helt annat sätt än du kan på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...