PokerPlogg Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Svenska spel, när jag ska öppna hand history från bordet, eller gå till mina sidor på webben via klienten så öppnas word. Någon som vet hur jag tar bort denna inställning som jag inte vet hur har kommit till? Tomtarna på svenska spels support kan inte hjälpa mig Citera
brainslicer Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Svenska spel, när jag ska öppna hand history från bordet, eller gå till mina sidor på webben via klienten så öppnas word. Någon som vet hur jag tar bort denna inställning som jag inte vet hur har kommit till? Tomtarna på svenska spels support kan inte hjälpa mig i win xp Verktyg / Mappalternativ / Filtyper / bläddra ner till HTML står antagligen "Öppnas med Word" nu? Ändra till browsern du använder. Citera
brainslicer Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 i vista då? ty ...gissningsvis samma? går väl även att högerklicka på fil av samma typ och välja: öppna med / välj program / bocka i använd alltid (också xp, men borde ju va samma i båda) Citera
P-O Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 i vista då? ty Det kan vara värt att ställa in internet explorer som primär webläsare. Detta kan ställas in på kontrollpanelen, default programs eller vad det nu kallas på svenska. Välj där internet explorer som default program så borde det fungera sedan. Citera
Hume Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 I Vista finns det en "Standardprogram"-länk i startmenyn. Citera
PokerPlogg Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2009 nu funkar det..ty guy Citera
Fjunis Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Låter som en jude under andra världskriget som har startat tråden Citera
Snusarn Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Låter som en jude under andra världskriget som har startat tråden Hejdå! Citera
gdaily Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 And the ban (årets första 999-poängare btw). Citera
byling Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 And the ban (årets första 999-poängare btw). SS-problem. Tror han refererade till SS,det gjorde faktiskt jag också. Inte så att jag trodde att tråden hade med nazi att göra, dock har beteckningen SS det. Lite hård banning? Citera
Putteman Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 SS-problem. Tror han refererade till SS,det gjorde faktiskt jag också. Inte så att jag trodde att tråden hade med nazi att göra, dock har beteckningen SS det. Lite hård banning? Håller med! Tänkte precis samma sak. Citera
Ferna Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Håller med! Tänkte precis samma sak. . Citera
PokerPlogg Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2009 Jag refererade till svenska spel. Tänkte inte ens på tyska SS Citera
Recommended Posts