jkkman Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 Smartare än 70% av befolkningen? När du är 18 år? Du verkar seriöst vara riktigt dum är detta en level är du riktigt dum? Citera
Leooo Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 Har flera kamrater med excakt samma problem, dom gillar pengar men är helt för lata för att orka lära sig om spelet! Detta har gått så långt att jag bestämt mig för att göra något åt det! Det är är därför jag utvecklat min nya POWERPOKERSHOT det är en spruta bestående Saliv, blod, hjärnsubstans och sperma från ingen mindre än mig själv *The Nidroon*. Den här sprutan ger dig alla dom där lagskillsen som alla vill ha! Men tycker du precis som jag att man får ont i ögonen av alla dom där klumpiga böckerna och bökiga internet sidorna så är det här nått för dej! Pris nu endast 109.000kr, köper du innan 31JULI ingår SuperSystem3 av Leo Nordin på ljudbok. Tveka inte LagSkillsen är bara ett knapptryck bort! Aggfaktor på 5.5 minimum garanteras! http://www.twins.com/madpokerskills#432 OBS! Nidroon Corp. ansvarar inte för eventuella bieffekter av powerpokershot OBS! Citera
Recommended Posts