Gå till innehåll

MAX-gräns för satsning


adde93

Recommended Posts

Hej,

som topic lyder, finns det någon stans där man kan sätta en gräns på pokerstars om hur mycket man max får använda av sin egen rulle att satsa med.

 

ex.

Jag har en rulle på 1000$, kan man då sätta en spärr som säger till att man inte kan satsa mer. så det blir 50$/dag och 350$/veckan eller så.

 

Om ni förstår hur jag menar, just för att motbygga spelberoende m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

som topic lyder, finns det någon stans där man kan sätta en gräns på pokerstars om hur mycket man max får använda av sin egen rulle att satsa med.

 

ex.

Jag har en rulle på 1000$, kan man då sätta en spärr som säger till att man inte kan satsa mer. så det blir 50$/dag och 350$/veckan eller så.

 

Om ni förstår hur jag menar, just för att motbygga spelberoende m.m.

 

Har du de problemen bör du casha ut omedelbart och sluta spela. I all välmening.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du de problemen bör du casha ut omedelbart och sluta spela. I all välmening.

 

Nej, det har jag som tur inte. Men har en kompis(wow det brukar låta så tänker ni, bara för att man inte ska tro "illa" om honom) som börjar sätta sig i klistret :rolleyes: så tänkte bara vara snäll och hjälpa honom för att han ej ska gå ner sig helt, visst det är inte mina business, men iallafall han är ändå min vän.

Så om det finns något sånt så skulle både jag och hans flickvän uppskatta det :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det är tyvärr inte möjligt att begränsa sitt spel/bankrulle just så som du beskriver det.

 

Man kan dock välja att begränsa vilka nivåer man kan spela på vid kontantspel (ring games). Man kan till exempel sätta $0.10/$0.20 som högsta möjliga nivå, alternativt välja att inte kunna spela kontantspel alls. För att göra det går man till 'Begäran' -> 'Ansvarsfullt spelande' -> 'Begränsa insatser...'.

 

Det är också möjligt att en egen gräns för hur mycket man kan sätta in på sitt konto varje vecka. För att göra det går man till 'Begäran' -> 'Ansvarsfullt spelande' -> 'Sätt insättningsbegränsning...'.

 

Mvh,

 

Alexander

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...