Gneew Postad 17 Juli , 2009 Rapport Postad 17 Juli , 2009 Varje gång jag försöker gå in på http://www.poker.se så hänger sig Firefox så jag måste starta om webläsaren. Samma problem när jag försöker med IE. Har inte några liknande problem med andra sidor. Lösning? Citera
TotalFarsa Postad 17 Juli , 2009 Rapport Postad 17 Juli , 2009 Funkar finfint för mig med både firefox och IE. Enda sidan som min firefox inte gillar är Aftonhoran. Ytterligare ett i leden av argument att inte besöka skiten Citera
Gneew Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2009 Nemas problemas med aftonhoran för min del... får väl motvilligt börja hänga där istället för på poker.se! Citera
devalanteriel Postad 17 Juli , 2009 Rapport Postad 17 Juli , 2009 C'mon, ge oss lite info om du vill ha hjälp... Vilken version kör du, vilket OS, vad har du för extension, får du något felmeddelande, hur hänger det sig, vad säger Mozillas crash reporter, etc? Citera
Recommended Posts