Gå till innehåll

Bankuppgifter


Recommended Posts

Lite osäker på vart jag ska posta det här inlägget, men tyckte den avdelning lät bra.

 

Det var så att jag hade tänkt casha ut pengar från bet24 (motsvarande det belopp jag satte in tidigare). När jag skulle ta ut pengarna så stoppades överföringen och jag ombads skicka in kreditskortsnummer och ID, vilket förstås alltid känns lite olustigt att bara lämna ut sådär på internet (men jag vet att det förekommer). Efter att jag gjort det så ville supportern ha foto på ett annat kreditkortsnummer, det jag satte in med, men grejen var den att jag använde ett såkallat e-kort, vilket är ett tillfälligt kreditkortsnummer med tillhörande CVV-kod/utbetalningsgräns etc. Det har ju upphört och har aldrig existerat rent fysiskt så det går ju omöjligt att fota och skicka in. När jag förklarade detta i ett brev så fick jag svaret:

 

Hi,

 

Thank you for your mail.

 

Can you please ask send in bank statement showing the card no. or transactions made to Bet24.

 

Min fråga är kort och gott, hur menar de och hur går man tillväga och får tag på det? Givetvis kan man se vad som dragits från kortet via internetbank, men hur kan man få "bank statement showing the card no. or transactions"?

 

Väldigt tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontoutdraget om det är ett Visa Electron, kreditkortsräkningen om det är ett "vanligt" Visa (med kredit)? Sedan kan du väl ta en skärmdump med lite info från nätbanken?

 

Det är ett Visa Electron, kontoutdraget? Det enda jag har att gå på är när jag loggar in på nätbanken där det står att X antal kronor dragits från kontot (ett visst datum) och betalts till http://WWW.BET24.COM , tror du det räcker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...