Ferna Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Hej, jag har ett problem som jag glömmer bort titt som tätt lika bra att få det klargjort här och nu, även om ni kommer skratta åt mig:mrgreen: Exempel: Vem vinner följande hand: Hålkort: 66 Bräda A556x, Hålkort: A5 Jag gissar på att handen med hålkort: 66 vinner eftersom hans kåk är högre? Rätta mig om jag har fel! Detta var en liten pinsam tråd eftersom detta ska man veta! Citera
Hittapengarna Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Hej, jag har ett problem som jag glömmer bort titt som tätt lika bra att få det klargjort här och nu, även om ni kommer skratta åt mig:mrgreen: Exempel: Vem vinner följande hand: Hålkort: 66 Bräda A556x, Hålkort: A5 Jag gissar på att handen med hålkort: 66 vinner eftersom hans kåk är högre? Rätta mig om jag har fel! Detta var en liten pinsam tråd eftersom detta ska man veta! 66 vinner handen eftersom han visar upp femkortshanden - medans A5 visar upp som femkortshand. Och reglerna är att den högstra trissen vinner helt enkelt. Citera
Ferna Postad 15 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2009 66 vinner handen eftersom han visar upp femkortshanden - medans A5 visar upp som femkortshand. Och reglerna är att den högstra trissen vinner helt enkelt. Tack så mycket för din vänlighet Och att du lät mig behålla min heder Citera
Recommended Posts