hampulito Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Någon som vet när moneybookers kommer vara uppe igen eller varför det är nere? Citera
ampixo Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Tog ut pengar för 30 sekunder sen via mb. Så nej det är ej nere. Citera
Cyntax Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Fungerar att logga in på deras sajt iaf. Däremot upplevde jag den som väldigt seg. Citera
animalplanet Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Jag kommer in iaf. Lite off topic, men cashade ut till bankkontot för första gången via MB, tyckte jag fick en dålig kurs. Den kursen man får på €, är det från det ögonblicket man trycker på uttaget eller när det kommer in på banken? Små kollat på deras hemsida, om vars man kan se deras kurser för uttag, men inte funnit något. Kanske även är någon smygavgift som klämmer in? Citera
Rooney Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Moneybookers ger rövdålig växlingskurs Citera
animalplanet Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Moneybookers ger rövdålig växlingskurs MB till bankkontot i sek blir kasst alltså? Testade att ta min lön på det sättet förra månaden, tyckte inte det var bra. Ty. Nu ska det grindas! Tjejfritt veckan ut! edit: Kan man se på moneybookers vad dom ger i växlingskurs? Citera
Bluwajt Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Moneybookers ger rövdålig växlingskurs Är väl ändå rätt mycket bättre än netellers va? Citera
Recommended Posts