Gå till innehåll

Bwin fusk 09-07-10


Sakab73

Recommended Posts

Hejsan jag har lite frågor angående hur ett spel bolag får bete sig.

i går natt spelade jag en turnering på Bwin jag ledde stort men efter circa 2 timmar blir jag spärad av okänd anledning jag blir förstås rätt upphetsad eftersom det var 7500 dollar garanty.jag kan inte logga in igen eftersom jag är spärrad.nu till det intresanta när turneringen är över så kan jag helt plötsligt logga in igen.vart skall jag vända mig för att klaga reklamera har jag några rättigheter alls eller är det meningslöst att gå vidare.för mig är det rätt uppenbart att det är fusk.jag vart helt enkelt bortplockad

 

hoppas på svar ...min mail stefan73swe@netscape.net

 

mvh

Stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan jag har lite frågor angående hur ett spel bolag får bete sig.

i går natt spelade jag en turnering på Bwin jag ledde stort men efter circa 2 timmar blir jag spärad av okänd anledning jag blir förstås rätt upphetsad eftersom det var 7500 dollar garanty.jag kan inte logga in igen eftersom jag är spärrad.nu till det intresanta när turneringen är över så kan jag helt plötsligt logga in igen.vart skall jag vända mig för att klaga reklamera har jag några rättigheter alls eller är det meningslöst att gå vidare.för mig är det rätt uppenbart att det är fusk.jag vart helt enkelt bortplockad

 

hoppas på svar ...min mail stefan73swe@netscape.net

 

mvh

Stefan

 

Om det gick till som du säger kommer bolaget troligtvis att ersätta dig.

Att ett av Europas största spelbolag skulle fuska för småsummor verkar inte troligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vet inte vad jag ska tro men dom plockade ner mig utan anledning eller förklaring sen när turneringen var färdig så kan jag logga in igen! givetvis så fuskar inte bwins ledning men vad hände igentligen nån har ju gjort detta hos bwin det är ju lätt att konstatera och supporten har jag pratat med och dom hade ingen förklaring men dom såg att någon hade gjort nånting hos dom men dom kunde inte ge ett giltigt skäll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va sjukt men du kommer ju bli ersatt för detta.

Anledningen till omedelbar avstängning och därefter öppnat konto efter turneringen va slut hade ju vart intressant att få reda på samt på vilka grunder dem stängde av dig. Posta gärna svaret du får ifall det är ok så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske skulle kunna förtydliga vad det är du menar har hänt?

 

Exakt vad hände när du blev utkastad ur turneringen? Fick du något felmeddelande när du försökte logga in igen? Fick du något mail ifrån sajten i samband med att du blev "spärrad"? Var någonstans befann ni er i turneringen när detta skedde (hur långt ifrån pengarna, antal spelare kvar osv osv)? Har du sparat chattloggen med supporten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att det var vid 02 natten mot fredag igår. Jag skulle logga in och spela cg men fick meddelandet att "Your account has been locked. Please contact the support". Orkade inte kontakta supporten för vet ju att ongame har en hel del problem nu för tiden och mycket riktigt gick det bra att logga in idag.

 

Antagligen var det ett tekniskt fel som drabbade ett antal spelare på ongame-nätverket och deras konton blev felaktigt låsta. Själv spelar jag på Goalwin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...