Gå till innehåll

TV: Broadcast på Prima


rai

Recommended Posts

  • Svars 160
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

köpte in sig för max idag på 5/10 som dem visade och mer än dubblade, igår var det för att bli TV star :)

 

haha tror du inte jag kan spela?

Jag är ingen tomte heller haha ;)

du får hoppa in du med istället för att bara sitta och railbirda så du gö lite pengar nångång! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

köpte in sig för max idag på 5/10 som dem visade och mer än dubblade, igår var det för att bli TV star :)

 

haha tror du inte jag kan spela?

Jag är ingen tomte heller haha ;)

du får hoppa in du med istället för att bara sitta och railbirda så du gö lite pengar nångång! :lol:

Jag sa det bara för dem sa att gu gjorde en hit n run, tänker inte sitta ner där när min rulle på prima är bara några tusen $. Helt bränd är man inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej. Bara online på msn.

 

chattar du väldigt mycket och väldigt snabbt?

med stor fontstorlek typ?

 

varpå slampen skrev:

chattar inte alls nu. Gjorde inte det heller när jag

försökte att kolla via länken.

 

:lol::lol:

Härlig humor eurythmech ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har dom bestämmda tider när dom visar SNG och ringames lr kör dom bara på det dom har för tillfället? vilken tid brukar dom visa mest SNG?

Dem brukar hoppa mellan 100$ SnG och det högsta cash game bordet som är igång, SnG spelarna är pinsamma, det är så dåligt spel att det är nästan skrämande.

 

edit: alltså inga fasta tider.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har dom bestämmda tider när dom visar SNG och ringames lr kör dom bara på det dom har för tillfället? vilken tid brukar dom visa mest SNG?

Dem brukar hoppa mellan 100$ SnG och det högsta cash game bordet som är igång, SnG spelarna är pinsamma, det är så dåligt spel att det är nästan skrämande.

 

edit: alltså inga fasta tider.

 

 

jo har sett det... händer lite obegåvade saker på cashgamen ibland oxå.

 

man kanske ska försöka sig på en SNG karriär ändå (alla tidigare försök har misslyckats) efter att ha sett detta program

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

här anstrännger man bankrullen å lirar en 50+5 SNG så fortsätter dom visa 30 sngn som dom visat hela kvällem :x

 

kom trea iaf så man kan ju vara glad

Var det en 30$ SnG dem visade, trodde det var 100$ SnG och tänkte hur i helsike man kan lira så kasst på den nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...