-samba- Postad 7 Juli , 2009 Rapport Postad 7 Juli , 2009 Hej. Skulle vilja ha hjälp med att räkna ut Bankrulle för HU SitnGo. Mitt ROI: 7% 1. 1% chans att gula 2. 5% chans att gula 3. 10% chans att gula 4. 20% chans att gula Hoppas dessa siffror räcker. Tack på förhand! Mvh Citera
JNL Postad 7 Juli , 2009 Rapport Postad 7 Juli , 2009 Hej. Skulle vilja ha hjälp med att räkna ut Bankrulle för HU SitnGo. Mitt ROI: 7% 1. 1% chans att gula 2. 5% chans att gula 3. 10% chans att gula 4. 20% chans att gula Hoppas dessa siffror räcker. Tack på förhand! Mvh Standardavvikelse? Citera
-samba- Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2009 Antar att man behöver något form av program för att räkna ut detta.. Variansen vet jag ju inte, därav frågan. Något sånt här är ju vad jag är ute efter: http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=37803 10000 körningar räcker gott och väl. Citera
JNL Postad 7 Juli , 2009 Rapport Postad 7 Juli , 2009 Hade du inte svaret i den artikeln? Du får ju anta något om ITM-procent och fördelning och sen läsa i tabellerna? Citera
-samba- Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2009 Det exemplet är för 10-manna. Jag vill ha för HU. Det enda siffror jag kan ge är ett ROI på 7% (inkl rake) och vinst 56% och förlust 44% av gångerna. Citera
-samba- Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2009 hur många sngs? 4-5 tusen kanske vore lagom. Mvh Citera
Hjort Postad 7 Juli , 2009 Rapport Postad 7 Juli , 2009 Iom att det är hu så blir det mkt lättare. Det du vill modellera är en random walk, vilket det finns gott om onlineberäknare för. Sommarväder, så resten får du googla själv. Citera
-samba- Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2009 Iom att det är hu så blir det mkt lättare. Det du vill modellera är en random walk, vilket det finns gott om onlineberäknare för. Sommarväder, så resten får du googla själv. Tack för svar. Solen har ju redan börjat gått ner och regn är på väg så ett litet google tips eller sida kanske? Mvh Citera
-samba- Postad 9 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2009 Skulle fortfarande vilja ha hjälp med detta. Citera
Recommended Posts