Nidson Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Det är kolhydrater jag försöker undvika i första hand, i andra hand fett. Någon måtta på självplågeriet får det allt vara! Så du hoppar över bulguren (grammatik?) då? (ok nu ska jag sluta nitpicka) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Vänta bara till sista augusti när jag inte bara gått ner nio kg utan till och med droppat några extra-kg, samtidigt som du sitter säkert på ditt feg-bet. Bah.Jag utgår från att det där betyder att du har en diabetesrelaterad amputation schemalagd, för jag ser det inte hända med grill+ sockerkaksdieten. FÖ är citronskal underskattat i sockerkaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Jag utgår från att det där betyder att du har en diabetesrelaterad amputation schemalagd, för jag ser det inte hända med grill+ sockerkaksdieten. FÖ är citronskal underskattat i sockerkaka. Nåja, grillning sker inte så jäkla ofta och sockerkakan ska ju inte jag äta av utan sambon och hennes polare. Dottern åt precis en bit och gav den väl godkänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Jag har faktiskt också varit rätt duktig.. Blev en powerwalk före frukost igår, tapas till middag (inga kolhydrater) och frukost idag bestod av fruktsallad och två mackor med kalkon. Imorgon ska jag köra ett pass på gymmet mitt på dagen, så man slipper trängas med resten av sthlm Största bedriften är nog att jag inte ätit mer än ett par godisbitar på ca 2 veckor eller annan skräpmat ala pizza/hamburgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 12 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Och medan ToffelFarsa bakade sockerkaka var Jennez ute och sprang lite drygt 4 km. Ok, jag erkänner att jag gick ca 150m men jag orkade iaf springa ca 3km oavbrutet, de första 2 km i ganska rask takt. Btw, snyggt att blejma ungen på den försvunna kakbiten... Nu blire två grova mackor med lots of sallad innan jag beger mig ut på Gamblerz-äventyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Med alla dessa goda bilder på mat så kan jag ju inte låta min bild ligga och skrota... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Jag är hyggligt säker på att det ska vara som följer: - TotalFarsa ska gå ner 9 kg - Jennez ska gå ner 6 kg - Lisa ska gå ner 5 kg - Baller ska gå ner 9 kg - Ola ska bara dricka läsk i samband med måltider och poker (nåja, den här snubben får väl vara med då.) - jm_j ska gå ner 10 kg jm_j, för du är väl med på betet? Jaförfan. Någon maste ju förlora också. Rusa iväg och redigera första inlägget. Har nog lyckats gå upp den här veckan men får ett slags bekräftelse imorgon när jag väger mig på jobbet (äger ingen våg själv, en onödig grej att ha egentligen). Ifs 1 vecka är lite väl liten marginal med vägningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
megaspappa Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Varför ska Jennez som är fetast bara gå ner 6kg? Han ser ju helt klart dubbelt så stor ut som Toalettfarsan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 12 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Varför ska Jennez som är fetast bara gå ner 6kg? Han ser ju helt klart dubbelt så stor ut som Toalettfarsan? Jag är/var 4kg tyngre än TF. Anledningen till att jag satte 6kg som mål är för att jag tror att 10kg på sex veckor är helt åt helvete för svårt. Det går så klart men inte utan att man får ägna mer eller mindre all energi åt det. Dessutom är jag snyggast så hur mycket jag än går ner kan jag inte öka min karisma med mer än ett fåtal procent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Jag är/var 4kg tyngre än TF. Anledningen till att jag satte 6kg som mål är för att jag tror att 10kg på sex veckor är helt åt helvete för svårt. Det går så klart men inte utan att man får ägna mer eller mindre all energi åt det.7/7-31/8 = 7 veckor och sex dagar. Har frånvaron av pizza och McDonken redan satt sig på din hjärna Du får det att låta som det är rocket science vi håller på med. Ät mindre, ät nyttigare, ge fan i gotte. Är ju inte så att man ligger vaken om nätterna direkt. Dessutom är jag snyggast så hur mycket jag än går ner kan jag inte öka min karisma med mer än ett fåtal procent.Japp, det är galna ko-sjukan all over igen. Ring ambulansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 13 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Hahaha! TF inser att han håller på att torska hårt så nu tar han till personangreppen. GG, wp, etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Haha! Kul med lite trash talk. Är det någon som vägt sig än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Jag lättade Jennez plånbok igår så han borde vara lite lättare =) Revansch idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Jag lättade Jennez plånbok igår så han borde vara lite lättare =)Revansch idag? Jag är rätt säker att han ligger plus på Gamblerz hitlills, så det var nog ingen större skada skedd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 13 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Har inte vägt mig än. Tänker inte göra det heller på ett par veckor mtp att det kostar 250 pickadoller varje gång... Idag blev det halstrad lax med nypotatis till lunch. Åt bara hälften av potatisen och ersatte det med en rejäl salladstallrik istället på inrådan av min coach. Glömde ta bild men ni vet hur fisk ser ut (hohoho). Och ja, jag är plus på Gamblerz. Rejält dessutom (med mina mått mätt). Det tackar vi Lars Kollind för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Haha! Kul med lite trash talk. Är det någon som vägt sig än? Även om jag intalat mig att bara väga mig på tisdagmorgnar så var jag tvungen att ställa mig på vågen imorse för att ta reda på vilken skada helgens bravurer hade medfört. Var inte så illa faktiskt. Inte illa indeed 96,2 kg. Med start på 98,0 för en knapp vecka sen får det vara klart godkänt. Imorn kommer dock den officiella veckoinvägningen som får sätta tonen för den kommande veckan. Kanske man skulle fega som Jennez och ge sig ut på långpromenixer. Meh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Och ja, jag är plus på Gamblerz. Rejält dessutom (med mina mått mätt). Det tackar vi Lars Kollind för. Ja Lars är en stor donator =) Sorry för pokersnack i viktdagboken fresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Dagens middag: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Dagens middag: Kolhydrater inlindat i kolhydrater? Är det verkligen "rätt" väg att gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Ok, jag googlade den där bilden. Orka ta en bild och sen lägga upp för att posta.. Jag åt "majsskal" till, men ja det är kolhydrater i dem. Jag försöker inte ta bort alla kolhydrater utan undvika socker och snabba kolhydrater. Grönsaker är bra kolhydrater/protein/fibrer och kyckling är bra protein. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Ok, jag googlade den där bilden. Orka ta en bild och sen lägga upp för att posta.. Jag åt "majsskal" till, men ja det är kolhydrater i dem.Jag försöker inte ta bort alla kolhydrater utan undvika socker och snabba kolhydrater. Grönsaker är bra kolhydrater/protein/fibrer och kyckling är bra protein. Jag är en idiot. Trodde i min enfald att det låg potatisklyftor i wrapen, men varför skulle det göra det nu när jag tänker efter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Jag är en idiot. Trodde i min enfald att det låg potatisklyftor i wrapen, men varför skulle det göra det nu när jag tänker efter.... Det hade kanske varit gott, men det får vänta tills efter jag nått mitt mål Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Jag är en idiot. Trodde i min enfald att det låg potatisklyftor i wrapen, men varför skulle det göra det nu när jag tänker efter.... Du är inte ensam. Jag tyckte också det såg ut som potatis... Jäkligt trista fågelbitar imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 13 Juli , 2009 Rapport Share Postad 13 Juli , 2009 Du är inte ensam. Jag tyckte också det såg ut som potatis... Jäkligt trista fågelbitar imo. Skönt att det bevisligen finns minst två som har lite otur när vi tänker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts