Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Funderar på att dra till London om nån månad eller så. Skulle vilja ha framförallt tips på resepaket eller liknande om någon har något att rekommendera, men sen även saker att göra i London ofc.

Vi är 2 pers med budget för ca 10k per person inkl allt. Planerar att stanna 4-5 dagar.

Så, mina kära pokerforumiter, hjälp mig!

Postad

Var där i fjol, rekommenderar att åka London Eye, kolla runt lite i London gå den långa gatan Oxford street men även Carnaby street (missa ej denna om du är där för att shoppa lite märkeskläder) men glöm inte att besöka harrods bara det är en upplevelse. Det som JAG tycker utmärker London till en härlig stad att besöka och inte vilken storstad som helst är Hyde Park det är ett måste att bara ta en förmiddag och hyra en solstol och bara sitta där o chilla ett tag..

Sen är väl London ganska känd för sina pubar också..

Postad

Vill du avnjuta lite kultur kan du ju kolla in:

http://www.officiallondontheatre.co.uk/

I princip alla "stora" finns där, vare sig du vill se en musikal, fars, opera eller klassisk teater. De flesta datum brukar det finnas runt hundra olika att välja på. Både utbudet och nivån i London är ju av absoluta världsklass, är väl bara New York och kanske möjligtvis nått ställe till som kan konkurera.