Gå till innehåll

Rakebackhero - lol


rakebackhero

Recommended Posts

  • Svars 100
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Huh? :)

trevlig db annars, kör hårt

 

haha larmet hade gått (av misstag) på jobbet, så dom undrade om dom skulle skicka väktare eller inte ;D citerade dig med ett "kör hårt"

 

Precis avslutad dagens mardrömspass, back $315 , som jag gärna gjort nått roligare för.

 

Ett ev på endast $40 back kan summera sessionen ganska bra, tur att man hade 39 inköp innan sessionen iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har märkt att när jag kollar på cardrunners filmer så tycker jag att jag förstår argumenten bra och att det mesta är logiskt men att jag sedan har väldigt svårt att applicera sakerna på mitt egna spel och efter någon timme så är jag tillbaka i samma gamla vanliga spel.

Känns svårt att förändra mitt spel :S Någon som känner igen sig ? eller har några tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart ett riktigt monsterpass igår som slutade $141 upp och $156 rejkat, så nu har jag nästan 2k$ i rullen : )

 

Funderar på att testa nl100 4 bord idag, men känns som min rulle är lite för liten? eller vad säger ni ?

 

Om man inte spelar för hela rullen spelar man för lågt ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta den dåliga uppdateringen (och det dåliga intresset i min dagbok:()

Tänkte köra lite roligare updates denna månad, inte bara $ i rött eller grönt.

Ska försöka posta mer HH:s och lite andra intressanta frågor.

Har för närvarande 2120$ i rullen och det känns riktigt bra nu. Har läst en hel del på cardrunners och blivit riktigt sugen på att grinda hårt. Tyvärr blir jag ju så jävla trött efter jobbet och orkar knappt spela mina 3h (wow-prioritering?).

 

Läste en ganska intressant artikel angående bankroll management där författaren tryckte hårt på cashouts och tyckte att det var av största vikt.

Vad tycker ni om detta? Det sinkar självklart nivåuppgångarna men å andra sidan blir man ju mer redo samt känner att man får ut något för sitt spelande.

 

Hur många buyins ska jag ha innan jag testar mig på nl100? eller handlar det mer om att känna sig redo i spelet? Är sugen nu att testa men tror både jag har för liten BR och är för dålig :D så jag låter bli.

 

Funtar förresten på att spela in en video när jag spelar. Har dock några frågor:

 

Går det att recca 6/9 bord på en 22" med 1680x1020 (eller vad det är) maxupplösning?

Bättre att recca 4 ? om man ska kommentera osv samtidigt?

Engelskt/svenskt kommenterande under filmen?

Film utan ljud = värdelöst?

 

fred ut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...