Flap Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Tjena! Jag såg att du lirade på propaganda. Hur bär du dig åt för att ordna rakeback där? Jag har 30% på cdpoker men vill ju självklar ha lite mer... Citera
rakebackhero Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2009 Tjena! Jag såg att du lirade på propaganda. Hur bär du dig åt för att ordna rakeback där? Jag har 30% på cdpoker men vill ju självklar ha lite mer... Tjena , den är fixad genom en affiliate, 40% från sidan, 10% från honom och 3% från FPP systemet Citera
TotalFarsa Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Innan den här diskussionen tar fart så ber jag rakebackhero att läsa Forumets rakebackpolicy. Citera
MJ Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Det kan kanske vara så att syftet med dagboken är att fixa mer folk som signar för denna deal? Citera
rakebackhero Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2009 Det kan kanske vara så att syftet med dagboken är att fixa mer folk som signar för denna deal? Verkligen inte syftet, svarade bara på en fråga Citera
MJ Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Ok, sry. Nicket ser lite "titta en här om ni vill få en bra deal" ut. Citera
rakebackhero Postad 12 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2009 Har vart väldigt dåligt med spelandet, passade på att öka på mitt livsEV lite under semestern men nu har jag festat av mig osv så nu ska det grindas igen. 9e juli slutade $55 Och dagens pass är igång och än så länge är det gröna siffror! Citera
rakebackhero Postad 12 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2009 Dagen slutade $69 upp, var ner $250 efter redan 50 minuter och tog då en pause, aktiverade mitt cardrunners och kollade på några filmer Vart sugen och såg lite bra saker ;D Gick sedan riktigt bra och jag fick vända dagen till $69 plus Citera
rakebackhero Postad 13 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2009 $42 back idag, börjar störa mig på resultaten Citera
rakebackhero Postad 14 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2009 Dagens pass vart riktigt kort och slutade $45 upp, imorgon blir det att åka till åhus och festa i nästkommande dagar : ) Citera
rakebackhero Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2009 Vart ett riktigt monsterpass igår som slutade $141 upp och $156 rejkat, så nu har jag nästan 2k$ i rullen : ) Funderar på att testa nl100 4 bord idag, men känns som min rulle är lite för liten? eller vad säger ni ? Citera
rakebackhero Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2009 haha, väntar nog med att sniffa på nl100 tills jag har 30 inköp iaf Citera
rakebackhero Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2009 19e $114 upp , det går bättre nu Citera
MRogo Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 Spelar bara 6 bord nu eftersom jag är lite halvsjuk och securitas ringde och väckte mig 03.30 samt 04.30 inatt . Huh? trevlig db annars, kör hårt Citera
rakebackhero Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2009 Huh? trevlig db annars, kör hårt haha larmet hade gått (av misstag) på jobbet, så dom undrade om dom skulle skicka väktare eller inte ;D citerade dig med ett "kör hårt" Precis avslutad dagens mardrömspass, back $315 , som jag gärna gjort nått roligare för. Ett ev på endast $40 back kan summera sessionen ganska bra, tur att man hade 39 inköp innan sessionen iaf. Citera
rakebackhero Postad 21 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2009 Har märkt att när jag kollar på cardrunners filmer så tycker jag att jag förstår argumenten bra och att det mesta är logiskt men att jag sedan har väldigt svårt att applicera sakerna på mitt egna spel och efter någon timme så är jag tillbaka i samma gamla vanliga spel. Känns svårt att förändra mitt spel Någon som känner igen sig ? eller har några tips? Citera
Travbana Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Vart ett riktigt monsterpass igår som slutade $141 upp och $156 rejkat, så nu har jag nästan 2k$ i rullen : ) Funderar på att testa nl100 4 bord idag, men känns som min rulle är lite för liten? eller vad säger ni ? Om man inte spelar för hela rullen spelar man för lågt Citera
rakebackhero Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2009 $60 upp idag , var ner 150$ ganska snabbt. Skönt att sluta på grönt iaf. På måndag börjar man jobbet igen Ångesten är total, får fila lite till på pokerskillsen innan jag kan säga upp mig ;P Citera
rakebackhero Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Dags att summera Juli: Spelet : $123 Rakeback $640 Totalt: $763 Citera
rakebackhero Postad 6 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Ursäkta den dåliga uppdateringen (och det dåliga intresset i min dagbok:() Tänkte köra lite roligare updates denna månad, inte bara $ i rött eller grönt. Ska försöka posta mer HH:s och lite andra intressanta frågor. Har för närvarande 2120$ i rullen och det känns riktigt bra nu. Har läst en hel del på cardrunners och blivit riktigt sugen på att grinda hårt. Tyvärr blir jag ju så jävla trött efter jobbet och orkar knappt spela mina 3h (wow-prioritering?). Läste en ganska intressant artikel angående bankroll management där författaren tryckte hårt på cashouts och tyckte att det var av största vikt. Vad tycker ni om detta? Det sinkar självklart nivåuppgångarna men å andra sidan blir man ju mer redo samt känner att man får ut något för sitt spelande. Hur många buyins ska jag ha innan jag testar mig på nl100? eller handlar det mer om att känna sig redo i spelet? Är sugen nu att testa men tror både jag har för liten BR och är för dålig så jag låter bli. Funtar förresten på att spela in en video när jag spelar. Har dock några frågor: Går det att recca 6/9 bord på en 22" med 1680x1020 (eller vad det är) maxupplösning? Bättre att recca 4 ? om man ska kommentera osv samtidigt? Engelskt/svenskt kommenterande under filmen? Film utan ljud = värdelöst? fred ut Citera
upandcoming Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 bankrullekrav har ju diskuterats i det oändliga. du vet antagligen ungefär hur mycket spelet kan svänga, så det mesta beror på dig och din situation. vill du gå i upp nivå så kan ju nl€50 vara ett bra mellanting mellan nl$50 och nl$100. Citera
Recommended Posts